vineri, 29 octombrie 2010

Asociaţia Dependenţilor de ARΣS

La Asociaţia Dependeţilor de ARΣS, agitaţie mare. Noul membru, Bogdan, tocmai urma să se prezinte. Şi el, ca ceilalţi prezenţi, era dependent de acelaşi produs ce revoluţionase lumea. Asociaţia avea un număr limitat de persoane, şi anume 1000. Motivele? Deductibile! În lume există doar 1000 de exemplare ale acestei plăci video.

Numele meu este Bogdan, sau mă rog, era! Mă aflu aici pentru că nu mai pot scăpa de această dependenţă. De când am aflat că sunt unul din cei 1000 de norocoşi ce aveau să integreze în calculator noua placă video, specială pentru gameri, nu mai sunt cel dinainte. Nici măcar cocaina sau LSD-ul nu cred că m-ar fi putut face să fiu atât de dependent de ceva, aşa cum sunt de această plăcuţă. Cum să vă spun, calculatorul meu a devenit pur şi simplu oaza mea de fericire. Până să am această placă, viaţa mea nu era cine ştie ce interesantă. Nu mă mulţumea mai nimic... Ok, în timpul liber mă jucam... dar, nu acest fapt nu îmi încânta în mod deosebit simţurile.

Ei, situaţia s-a schimbat în momentul în care am făcut cunoştinţă cu noua placă video a celor de la ASUS, şi anume cu ARΣS. Nu ştiu exact cum de am ajuns eu să fiu unul dintre cei 1000 de norocoşi, dar iată că minunea s-a produs. De aia sunt aici... Cea mai rapidă placă video din lume e a mea. Se poate spune că sunt un soi de personalitate, numai pentru că deţin aşa placă. Doar imaginaţi-vă... tehnologie de 40 nm.,  4,3 mld, un nucleu de 334 mm2, o frecvenţă de procesor de 850 Mhz, tip de memorie GDDR5, consum de tip idle de 44waţi.



Şi cum să mă condamnaţi că sunt dependent de placa video ARΣS de la ASUS?
Ba chiar, ştiţi ce am făcut? Mi-am schimbat şi eu numele în Ares. Da, nu mi-a fost uşor... pentru că legile spun clar că, dacă vrei să-ţi schimbi numele, trebuie musai ca precedentul să fie ori cu bătaie spre trivialitate, ori greu de pronunţat... şi mai sunt câteva chestii. Cu toate astea, am plătit bine sistemul, şi iată, acum mă numesc şi eu Ares. Nu de alta, dar Ares este numele zeului războiului, plus a acestei plăci. Iar eu, sunt, după cum spun statisticile jocurilor pe care le tot foiesc: cel mai bun! Normal! Cu aşa placă, cine n-ar fi! Spuneţi voi! Plus design-ul. Mă jur că nu mai văzusem aşa ceva în viaţa mea! A fost un fel de instant love! Valijoara aia e de-a dreptul breath-taking. Uite cum reuşesc oamenii să combine utilul cu plăcutul. Pe mine m-au dat gata! Vedeţi voi, eu sunt mare amator de frumos, iar când frumosul se îmbină perfect cu o tehnologie de vârf, sunt în stare să ridic statui.

Cred că suntem toţi aici din acelaşi motiv... Nu ne mai putem desprinde de calculator... Şi, cine ne poate condamna, domnilor? Senzaţia de a te juca în timp ce ai instalată această placă e de nedescris. Te introduce automat într-o lume de care, înainte, nici nu ştiai că există.

Din mulţime se auzeau murmure aprobatoare. Moment în care, coordonatorul grupului interveni.

Bun, măi, Bogdane, sau Ares, sau cum vrei să ţi se zică, şi de ce ai venit aici, până la urmă? Vrei să scapi de această obsesie pentru gaming şi pentru această placă? Pentru că uite... împărtăşind şi de acum încolo stările tale zilnice cu ceilalţi, ne putem ajuta reciproc să scăpăm de această obsesie! 

Să scăpăm de obsesie? Ce-aveţi, oameni buni? Dar de ce aş vrea să scap de obsesie? Asta e o obsesie bună! Da, recunosc, nu mă pot desprinde, dar ştiţi ce? Mie îmi place aşa! Mi-a dat un motiv bun de a mă trezi dimineaţa! Să deschid calculatorul şi să profit de cea mai rapidă placă video din lume care e a mea!


Şi, de ce ai mai venit aici? Întreabă coordonatorul nedumerit. 
Ca să mă laud! Deja mă laudasem tuturor celor pe care îi cunosc... şi-uite aşa am dat de voi!
I-a luat interviu pentru Superblog 2010, lui Bogdan... sau Ares, 
Iulia Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!