duminică, 10 octombrie 2010

Ştiam dinainte să se întâmple. Eu le-am dat ideea


Ce mă amuză oamenii ipocriţi! Mă, da' mor de râs când îi văd... şi mă tăvălesc pe jos de râs când îi aud... Bun. Despre ce e vorba... Toată lumea ştie de vestita reclamă la ciocolăţică aia bună cu nume îndoielnic: Rom. Bun, şi toată lumea ştie ce vâlvă s-a făcut în ultima vreme cu schimbarea ambalajului din tricolorul românesc, în stelatul american...

Ei, aţi comentat pe bloguri, aţi discutat cu prietenii, cu mamele, v-aţi plâns animalelor de companie, cum că aşa ceva nu e posibil. Ba chiar unii, probabil au avut senzaţia că asta e, kaput, dom'le... ţara merge prost... preşedintele a murit, trăiască americanii.

Şi, hai să fiu sinceră, eu nu m-am agitat prea tare, dar am picat în plasa lor. Chiar am crezut că şi-au schimbat ambalajul! Şi, de ce să mint?
Diferenţa e că, singura atitudine pe care am luat-o a fost: ,,mde, tre'să fie ceva strategie publicitară, cum ne-a învăţaţ pe noi la cursuri...", am ridicat din celebra-mi sprânceană, şi-am mers mai departe cu ale mele...
Iar faptul că am crezut, nu mă face pe mine proastă, ci îi face pe cei de la Rom deştepţi!

Bun, acum Rom ce face, anunţă că totul a fost o poantă! Apăi, brava dragilor. Ne-aţi păcălit! Mă bucur să văd că încă mai există mici genii printre agenţii de publicitate de pe la noi... Că, după episodul ,,Familia Telcu" rămăsesem desumflată. Bun, aţi atras atenţia asupra voastră! Asta e tot ce contează!

Acum, vine partea aia cu ipocrizia: mă uit eu azi, cu a mea criză de timp, cu tot, prin lista de messenger şi ce văd: un individ, semi-cunoscut, ca să-i zic aşa... vocifera la status cum că: ,,v-a tras-o Rom la ... (să completeze el că mie mi-e ruşine...)". Da' ţie ce-are dacă ţi-a tras-o?
Băi, băiete, ce-mi plac mie ăştia care preiau atitudinea de ,,da' eu ştiaaam, mă, dinainte să fi făcut ei reclama chiar, aaa, da' chiar eu sunt ăla care le-a dat ideea de reclamăăă".

Concluzia... no comment.

14 comentarii:

  1. ha ha..farsele astea fac mai multa reclama ca orice...nu demult a fost si faza cu aia care fugeau pe apa...dupa ce a aparut pe la toate televiziunile sa aflat ca e farsa si defapt e reclama la papucii aia cu care fugeau ei

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai Likar,
    Ete că pe asta n-o ştiu... dar cred că a fost epică, a? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru mine a fost un soc chiar si faptul ca au renuntat la ambalajul din hartie si staniol.
    stiu ca pare o prostie, insa pe mine ma apasa o amintire extrem de intima legata tocmai de aceasta ciocolata, in forma ei arhaica.... mama mea obisnuia sa cumpere aceasta ciocolata de fiecare data cand intram printre tarabele din piata centrala din Galati.... asa putea sa ne potoleasca, pe mine si pe fratele meu, cat isi facea cumparaturile.
    numai cand ne anunta ca mergem la piata incepeam sa salivez, asemeni cainelui lui Pavlov.

    ciocolata asta este unul dintre lucrurile care ma mai leaga intr-un mod destul de concret de mama mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. VirtualKid,
    Cred ca multe generatii se regasesc in ciocolatica asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Muie la iehovisti, mormoni si atei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adi,
    Te simti bine, dragule? Iti inteleg frustrarile, dar nu ti le poti exterioriza prin alte parti? De exemplu printr-o buda?
    La mine pe blog se vorbeste frumos si se respecta titlul si subiectul postarii, iar in postarea mea nu-mi amintesc sa fi aparut ceva despre motivele frustrarii tale.

    Multumim de cartea de vizita. Un al doilea comentariu nu-ti va mai fi permis.

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci, intrasem sa scriu ca si mie mi s-a parut super tare strategia celor de la Rom, dar m-am blocat in comentariul lui Adi de mai sus...Mare ti-e gradina, Doamne!Cred ar tb sa stergi genul asta de comentarii ...

    RăspundețiȘtergere
  8. laura,
    Chiar ca mare e gradina... si multi prosti sar gardul... l-am lasat tocmai pentru ca nu mie imi face rau, ci isi face singur, e ca o carte de vizita pentru el.
    Oricum nu am inteles prea bine pe cine e el suparat...

    RăspundețiȘtergere
  9. Iulia pur si simplu nu trebuie luati in seama! :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Credeam la inceputul postului ca o faci pe desteapta si ca tu nu te-ai lasat pacalita, iar acum razi de noi. Se pare ca nu te cunosc inca indeajuns de bine.

    S.ar putea sa fi fost pe bune, dar sa o dat pe "glume" cand au vazut ca au dat o in bara. Cine stie...

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia,
    Da, pai... ideea e ca unii sunt amuzanti :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Vania,
    Si eu stiam ca vei lasa comentariul :D

    RăspundețiȘtergere
  13. grapefruits,
    Eu cred ca a fost gandita faza. Apoi, na, m-au pacalit si pe mine... logic ca m-au pacalit :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!