joi, 14 octombrie 2010

Îmblânzirea scorpiei

Măi, cum să vă spun eu vouă, nu există om mai scârnav ca mine. Din toate punctele de vedere. Dar când zic toate, apăi toate!

Da, eu sunt omul ăla pe care îl întâlneşti în magazine, ăla care citeşte pe etichete până la ultimul amănunt, ăla care comentează cum că produsul mai are puţin şi expiră, ori că cine ştie ce defect de fabricaţie are.
Eu sunt omul ăla.
Şi, ca să fie meniu complet: mai sunt şi femeie. Prin excelenţă, nivelul de pretenţii avute pe secundă se dublează, triplează, ba chiar multiplică în aşa hal că în dreptul cuvântului ,,fiţe", în dicţionar, cu siguranţă va trona poza mea. Şi, dacă nu mă calmez în timp util, cu siguranţă că poza mea va apărea şi în dreptul cuvântului ,,bătută".

Şi, ca să fie clar, nu sunt pretenţioasă doar când vine vorba de magazinele palpabile, sunt pretenţioasă şi cu cele online, indiferent ce-ar vinde ele! Iar, dacă magazinul respectiv online vinde produse IT, clar ochii mei se fac sclipicioşi, se transformă în două inimioare pâlpâitoare şi mă holbez ore întregi p-acolo.
Comentez, bombăn, mă extaziez, mă fâţâi pe scaun, cu toate astea, dacă mă laşi în compania unui magazin online de IT, clar nu mai ai treabă cu mine toată ziua.

Mă gândeam aşa... Uite, de exemplu, eu nu sunt adepta căsătoriei (nu în forma aia clasică, cel puţin, în care eu preiau un nume, spăl şosete de plăcere şi mă echipez cu şorţ bengos), dar, dacă aş fi, cu siguranţă că aş fi genul ăla de nevasta căreia ar fi bine să-i găseşti o activitate ca să nu stea cu gura pe tine toată ziua!

Iată, dragii mei, voi, cei din lumea largă, ce aveţi pe-acasă specimene ca mine, faceţi în felul următor: (şşt, că urmează nişte sfaturi!)
*deschideţi un browser, tastaţi www.oktal.ro, aşezaţi-vă odorul de prietenă (sau nevastă) în faţa calculatorului, şi totul se va rezolva de la sine! Voila!


Ok, şi ca să trecem la lucruri mai serioase... Ce m-ar face pe mine să nu comentez, când vine vorba de cumpărăturile online. Păi, trei lucruri mari şi late!

Să o luăm cu începutul. Booon...

  1. Livrarea moacă! Serios, mi se pare absolut inutil să dau banii pe curieri. Da, nu o fi mult, dar eu nu vreau să-i dau, că-s banii mei! Aşa că, mă gândesc eu ce achiziţionez de pe site-ul celor de la OKTAL (ceva ce-mi trebuie musai, fireşte), am grijă să coste sărit de 500 lei şi pac, îl primesc la botul calului, la mine-acasă. Şi-acum, serios, poate când am zis că nu aş vrea să dau bani pe curieri, probabil v-aţi făcut ideea că aş fi vreo zgârcită. Păi, nu. Vă contrazic! Nu sunt. Cuvântul este ,,chibzuită". În plus, aş da oricând 500 lei, sau mai mult pe un produs ce, cu siguranţă îşi merită toţi banii, iar dacă la afacerea asta îmi mai iese şi livrare gratuită, zâmbesc larg. Că, vorba aia, am şi de ce... Mai ales că oraşul meu (Galaţi) se află şi în zona Nemo.
  2. Ce fac dacă ,,mi se strică?". Ei, ce fac, simplu! Sun ,,la ei", că tot au un serviciu fain de e-service. Cum funcţionează? Păi, stă de vorbă cu mine o tanti sau un nene care îmi explică ce am eu de făcut. Dacă nu se poate remedia defectul prin telefon, îmi trimit ei (tot moacă) un curier la uşă. O singură curiozitate am... Celor de la serviciu clienţi le plăteşte Oktal-ul psihologul? Nu de alta, dar, după o discuţie cu mine, se simte nevoia!
  3. Şi, pentru o îmblânzire totală a scorpiei, cum îi plac ei, îndeosebi laptopurile şi netbookurile, spuneţi-i că-i daţi banii înapoi în termen de 30 zile de la achiziţionarea produsului, în caz că strâmbă din nas prea tare, şi-aţi cucerit-o. Ba chiar, ştiţi ce face scorpia? Vă mai bagă şi url-ul la bookmarks! Ăsta e raiul persoanelor scârnave! Să cumpere ele în voie şi să aibă dreptul să trimită înapoi în timp util, pe motiv de ,,nu-mi convine". Pentru că, dragilor, sunt absolut sigură că persoane ca mine există peste tot, iar de nemulţumirea lor cronică nu scapă nimeni! Cu toate astea, treaba cu cele 30 zile e superbă! Nu de alta, dar, obiectiv vorbind, socoteala de pe site nu coincide mereu cu cea de acasă. Nu e vina nimănui, pur şi simplu unele lucruri se întâmplă! Iar  când lucrurile au şi o rezolvare, cerul este limita! 
Scorpia a fost îmblânzită şi toarce fericită.  

Pentru Superblog 2010,
Iulia Mihai

3 comentarii:

  1. Scorpia a fost imblanzita
    Ea a devenit pisica
    Si-acum sta si toarce...
    Fericita! :))

    Rimele astea mi-au venit in cap cititnd ultimul rand. Scuze, de la etapa 10 mi se trage :lol:

    PS:Te tot astept pe messenger...:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Winnetou,
    Eu messenger folosesc extrem de rar. Cand ma vezi online, sari, nu te lasa! E ca ca 6/49 aici... depinde de noroc. Glumeam. Chestia e ca zilele astea sunt ocupata rau.
    Pai, ce sa zic, poezioara e fantastica! Ma carcaterizeaza perfect :)) In unele cazuri. Nu multi stiu sa ma imblanzeasca, ca sa zic asa.

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, pai, atunci astept sa "sari" tu pe mine cand ai timp. Pe messenger zic. :))

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!