sâmbătă, 2 octombrie 2010

Lenjeria intima, apanajul feminitatii


Nu ştiu cum gândesc alţii vizavi de subiectul ăsta, dar părerea mea este că atunci când vorbind despre femei, ar trebui să vorbim musai şi de feminitate. Că vorba aia, una fără cealaltă sunt cam ca nuca în perete.
Ce e cel mai grav, este că, deşi cele două idei merg perfect împreună, unele din femeile din ziua de azi, destul de multe din păcate, uită să mai fie feminine, tendinţa ducându-se încet dar sigur către moda unisex. 

Ok, pot să pricep că e vorba de comoditate şi că în secolul în care trăim este de indicat să fim mai mult practice decât feminine, însă, cum rămâne cu acea bucurie de a te îmbrăca? Acea bucurie ce izvorăşte din achiziţionarea unui produs ce inspiră feminitate, eleganţă şi de ce nu, conferă acel aer sexy după care, hai să fim serioşi că orice femeie tânjeşte. 

Tocmai aici ar fi problema. Femeile vor să fie sexy, dar se feresc de metodele ce le-ar putea face sexy. Nu generalizez, fireşte.
Despre ce vorbesc? Despre lenjerie sexy şi despre costume sexy. Hai să fim serioşi, cui nu i-ar plăcea să-şi vadă iubita, prietena sau soţia îmbracată cu cea mai frumoasă lenjerie sau în cel mai provocator costum?  Aşa cum se spune că ,,haina schimbă omul”, aş putea adapta asta şi în cazul lenjeriei. O lenjerie frumoasă, dantelată, feminină, cochetă, poate aduce un plus de farmec oricărei femei.
Coco Chanel spunea în felul următor: ,,Look for the woman in the dress. If there is no woman, there is no dress.”

 Am putea fireşte adapta oricărui articol vestimentar, cât şi în cazul lenjeriei. Cu toate astea, cred că ce spunea Coco se poate aplica şi vice-versa.
Să zicem că se poate crea un fel de simbioză între femeie şi lenjeria pe care o poartă. Noţiunea de lenjerie intima, este, prin definiţie parte a feminităţii, a femeii. Tocmai din acest motiv, femeile nu ar trebui să neglijeze alegerea acesteia. 

*acest articol este un advertorial

10 comentarii:

  1. =)) pai cum sa se gandesca la lenjerii intime? ai innebunit :))
    nu vezi ca majoritatea ... nici nu vor un "el"! deci ce sens are sa fie sexy daca nu are pentru cine!?
    tu cand te imbraci sexy? cu ce lenjerie? si pentru cine?...
    deci e normal ca nu are sens :))))
    ( de curiozitate :D intreb )

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu care credeam ca bucuria unei femei consta in a se dezbraca....

    Mda....sincer sa fiu parca n-ai vorbit prea mult de lenjeria intima, asa ca ma consider on-topic daca spun ca am invatat ceva de la colegele mele de birou, care vin in general in blugi, dar care se arata al naibii de sexy când au un obiectiv specific in acea zi. Eu o am ca aliata pe colega mea Andreea care, atunci când nu pot eu sa rezolv ceva, isi pune o fusta mini (ca are ce sa arate), o pereche de pantofi cu toc si mergem pe la toate institutiile unde eu nu reusesc sa fac treaba si in pozitiile de decizie sunt barbati. Pâna acum nu a dat niciodata gres. E drept ca fizionomia apetisanta e completata de o gura care vorbeste rapid si fara sa oboseasca timp indelungat.

    Imi pare rau, dar nu stiu ce lenjerie poarta....

    RăspundețiȘtergere
  3. Lenjeria intima...Haide sa fim seriosi cu totii.Atunci cand esti cu femeia iubita, poate sa iti poarte si camasa, atunci ar fi si mai sexi decat o lenjerie "ata-n cur", no offense pentru acele femei care sunt adeptele acestor "accesorii" si le numesc sexi. Astea fiind spuse, cred ca-ti poti da seama parerea mea la capitolul lenjerie intima(prefer o femeie cu boxeri:) ). Mult spor la scris!! Roberto(ca tot te citesc)

    RăspundețiȘtergere
  4. Black Angel,
    Nu stiu daca are importanta pentru cine se imbraca fiecare cu lenjeria intima, pana una alta. Ca sa fii femeie, nu e musai sa trebuiasca sa impresionezi pe cineva.
    Acum na, fiecare cu optiunile si aspiratiile lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragos FRD,
    Pai, in cazul asta, colega ta le cam are pe toate :D
    In cazul in care este vorba despre dezbracat, ei, deja intram in alte sfere, putintel mai fericite. Cu toate astea, zic eu ca e nevoie sa ai si ce da jos... Ca daca dai jos un halat, placerea garantez ca nu mai e aceasi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim,
    Uite ca treaba asta cu purtatul camasii mi se pare si mie destul de sexy, cu toate astea, una pe alta nu pot decat sa se completeze, si in niciun caz sa se excluda.
    Apoi, daca tu preferi femeia androgina, ce pot eu sa zic? Fiecare cu ale lui, acum.
    Te mai astept, ca tot zici tu ca m-ai mai citit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh si tu acum...de cand pana cand daca o femeie poarta boxeri devine androgina?!Nu prea ai ce sa zici in preferintele omului, asa e.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim,
    Pai, asa e... nu e musai ca boxerii sa fie sinonimi cu androginitatea, insa... nici feminitate nu exprima.
    Dar, cum am zis, fiecare cu gusturile lui. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca femeia poarta o pereche de boxeri din dantela, poti sa-mi spui ca nu exprima feminitate?Ah, come on!!!Doar esti femeie, sa nu-mi spui ca nu ai o pereche de boxeri care sa fie din dantela, imposibil!Sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim,
    Pai de ce nu zici dom'le ca au si dantela? Eu ma gandeam la boxeri in sensul clasic, fireste...
    Apoi, in articol nu am mentionat pe nicaieri care e forma chilotelului. Dantela salveaza situatia.

    Sa ai o zi frumoasa si tu.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!