luni, 11 octombrie 2010

Povestea unui DJ

Numele meu este Daniel, iar, în cele ce urmează, am să vă povestesc cum mi-am văzut eu visul cu ochii.
Ştiţi, de când eram copil, tot ce am vrut să fac a fost să devin DJ. Într-o oarecare măsură, nu aveam niciun fel de speranţă că aş izbândi. Prea mulţi tineri ce aveau aceleaşi apiraţii cu ale mele ca să fiu tocmai eu luat în seamă.

Cu toate astea, prietenii mă încurajau mereu, spunându-mi că visele se urmează, nu se renunţa la ele, iar în şansă se crede. Uneori era cam greu să îi ascult. Nu de alta, dar nicio casă de discuri la care trimisesem materiale, nu îmi răspunsese favorabil, asta în cazul în care îmi răspunsese în vreun fel.

Trimisesem zeci de demo-uri. Niciun rezultat. La un moment dat, mi-am pierdut atât de tare încrederea în sine, încât aproape că am renunţat. Mi-am zis că, dacă tot nu mă acceptă nimeni, de indicat ar fi să păstrez dj-iala la nivel de pasiune. Să o închid între cei patru pereţi ai camerei mele, şi acolo să rămână!

Până într-o zi, când a venit la mine Ionuţ, cel mai bun prieten. Ziua aceea a schimbat totul pentru mine. Povestindu-i lui Ionuţ prin ce dramă existenţială treceam, şi zicându-i cum că ar fi bine să mă reorientez, să-mi fac rost de un job normal şi să las naibii prostiile, el a ridicat din sprânceană, n-a zis nimic şi m-a rugat să îi dau şi lui să asculte ceva mixat de mine.
Am cotrobăit în dulapul meu cu demo-uri, am scos trei casete MC şi câteva CD-uri şi le-am dat pe rând, play.

-Omule, mixezi fain tare, dar pe aşa ceva înregistrezi tu?
-Păi dacă altceva n-am avut până acum...?
-Măi, isteţule, nu-i de mirare că nu te-au căutat ăştia! Sunetul lasă răăău de dorit! Degeaba ai tu talent la mixat, dacă înregistrările sunt slabe rău din punct de vedere al sunetului! Hai că am eu o idee. În format măcar mp3 le ai?
-Le am pe undeva prin comp.!
-Bun, ia dă-le! Am eu o soluţie pentru probleme tale. Fii atent, mi-am cumpărat de curând un super laptop. Abia lansat, de la ASUS. S-a făcut mare vâlvă pe seama lui... Şi nu degeaba! Ia, dă mp3-urile să-ţi demonstrez!

În momentul următor, Ionuţ a scos cel mai frumos laptop pe care îl văzusem până în momentul acela. Designul m-a frapat încă de la început! Nu mai văzusem nimic asemenea până atunci. Părea desprins din filmele SF.

Mi-a luat mp3-urile cu mixajele, le-a introdus în laptopul ASUS NX90 şi a dat play.

Ceea ce am auzit în momentele următoare a fost uluitor! Parcă nici nu erau compoziţiile mele! Sunau divin.
Wow! Chiar eram special. Lucrul aceste mă convinsese!
L-am întrebat pe Ionuţ cum de este posibil ca un simplu laptop să redea atât de fidel sunetul, ba chiar să îl înfrumuseţeze cosiderabil, la care, el mi-a spus că, acesta nu este doar un laptop, aşa cum spusesem chiar eu.

Iar aspectul exterior nu era singurul atu al acestei jucării tehnologice. Se pare ca ASUS NX90 dispunea de tehnologia SonicMaster, plus o sumedenie de inovaţii hardware şi software, puse la dispoziţie de Bang & Olufsen ICEpower, cunoscuţi pentru înalta tehnologie, când vine vorba de audio. Un amplificator si cele mai bune camere de rezonanţă, cele mai noi codecuri, absolut totul lucra împreună pentru ca mixurile mele să sune de-a dreptul divin! Placă de bază ASUS cu chipset Intel HM55 şi placă video ASUS Geforce GT 335M! Iată primul pas spre reţeta succesului! Iar, cireaşa de pe tort o reprezenta cu siguranţă Intel Core i7, procesorul miraculos.

După ce mi-a fost explicat de către Ionuţ cum stau treburile în ceea ce priveşte partea tehnică, tot el, mi-a propus ca la următoarea reprezentaţie, să-mi împrumute laptopul acesta, pentru a putea auzi şi cei de la casele de discuri adevăratul meu talent.

Zis şi făcut! Şi uite aşa am devenit eu celebru! Reprezentaţia a fost un succes. Ba chiar am reuşit să fac şi un mic videclip pe care l-am prezentat tot cu ajutorul laptopului ASUS NX90, imaginea completând sunetul cu o diagonală de 18.4 inch.
Compoziţiile mele s-au auzit până la ultimul suneţel! A fost mirific!

Din primul meu câştig ca şi DJ, mi-am cumpărat şi eu un laptop asemenea lui Ionuţ, iar lui Ionuţ i-am dat o navetă mare de bere plus garanţia că îi voi fi mereu prieten!




Pentru Superblog 2010,
Iulia Mihai

6 comentarii:

  1. si eu am tot asus.
    se chema ca suntem din aceeasi familie?

    RăspundețiȘtergere
  2. E vreun concurs, Iulia? Te platesc astia sau ce pisici? Ca si data trecuta cand am fost la tine, tot de Asus am dat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. VirtualKid,
    Pai, habar nu am... Din punct de vedere tehnologic, cred ca da.

    RăspundețiȘtergere
  4. FetitaJunglei 13,
    Vedem... ca e pe etape, de data asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Teo Negura,
    Cam asa ceva... E vorba de doua concursuri sponsorizate de ASUS. Ai sa mai vezi si pe altii asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!