joi, 14 octombrie 2010

Coffee Cup



Chef de-o cească de vorbă în vârful patului.

25 de comentarii:

  1. mmm,mi-ai facut pofta,ma duc sa il caut pe tata pe-afara sa il chem la o cafea

    RăspundețiȘtergere
  2. Black Angel,
    Una nu ajunge niciodata. Mai ales daca vorbim despre persoana iubita si cafelele aferente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e canuta, asa vesela :)
    Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum facem ca să beau şi eu o cafea? Vin în vârful patului?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faina canuta, eu am colectie de cani, da'ale mele is cu vaci, porci, oi:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Zamfir,
    Varful patului e rezervat, dar o cafea normala la o masa normala nu cred ca dereanjeaza pe nimeni :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Laura,
    Si eu aveam asa ceva, pana a intrat maica-mea in ele si a inceput sa le sparga >D

    RăspundețiȘtergere
  8. VirtualKid,
    Cam da, numa ca are bulinele albe :D

    RăspundețiȘtergere
  9. De regulă, la orice împărţire am ajuns prea târziu.
    E bună şi o cafea "normală"! Reţin invitaţia.
    (sugestie: încearcă o cafea, cu "ăla", în cada băii, în apa căreia ai aruncat un pumn de frunze de mentă, precedată de un strop de coniac şi urmată de ... pătrăţel roşu!).
    Să fii iubită! De cine-ţi doreşti!

    RăspundețiȘtergere
  10. Rosu-alb, frumos! :-) Caci eu, "pe unde trec si orice fac / in fata vad doar rosu-alb" :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Oh, da, pe mine m-ai nimerit direct unde ma doare. As da orice pentru un astfel de moment magic... :( :( Iar cescutele sunt tare dulci, precis iti inveselesc diminetile. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. eu am o obsesie pt canute, cesti, pahare

    e frumoasa ceasca ta:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ai amintit de o melodie...

    http://www.youtube.com/watch?v=OB1QhQEYpm8

    RăspundețiȘtergere
  14. Zamfir,
    Pfuu, aia cu menta n-am incercat-o dar suna extrem de bine :D
    Multumesc! Sa fii si tu iubit :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragos,
    Pai, asa si asa... nu stiu daca e de indicat sa fie vazuta viata tocmai asa, dar, o dimineata asortata cu cescutele astea si cu persoana iubita e mai mult decat bine venita :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Nice,
    Nu toate diminetile. Vezi tu, am doua cescute care se folosesc doar impreuna si au doar doi proprietari :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!