marți, 29 martie 2011

Surpriză de la vulpiță!

Plecam eu azi la muncă, morocănoasă... şi chioară de somn Dornică să mă arunc într-un pat mare în care, atunci când mă arunc, să se încetinească timpul şi totul să se pufoşească prin prejurul meu, când ce găsesc eu în cutia poştală? Asta!

Vulpița Lia a decis că e cazul să îmi trimită o bucățică de Suedia prin poștă! Vă dați seama cât de bucuroasă am putut să fiu la vederea... vederii, nu?

Cum să vă spun, mereu am fost pur și simplu topită după tot ce înseamnă scrisorele, telegrame, felicitări, vederi. Mi se par de-a dreptul geniale și e mare păcat că această modă dispare încet, dar sigur...

Așa că, îți mulțumesc, Lia! This one is for you! :) Că tot îl împărțim noi pe Billy! :D


13 comentarii:

  1. Niciodată un mail nu va avea farmecul unei scrisori pe hârtie. Eşti de acord, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana Alzner,
    Nu numai că sunt de acord, dar aş face petiţii în sensul ăsta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hej, draga mea! Mă bucur tare mult că a ajuns Stockholm-ul la tine :) Ador să scriu și să primesc vederi și scrisori scrise de mânuță! Te pupez tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. LiaLia,
    A ajuns, a ajuns! :D Imi vine sa zic cu trenul din Franţa...dar nu găsesc la ora asta rimă pentru Stockolm :D.

    Hug mare, mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau! Îs ani de când nu am mai primit vreo scrisoare sau vedere! Chiar zilele trecute am fost la un oficiu poștal și zărind vederile îngălbenite mă întrebam cine le mai cumpără!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am un locșor al meu , în care păstrez asemenea„bijuterii„.

    RăspundețiȘtergere
  7. Suedia e langa Novegia si Norvegia e visul meu de-o viată!:) Desi nici acum nu stiu de ce, probabil pentru peisaj..., mai ales partea nordica, dar si orasul Trondheim. Am niste poze uluitoare de acolo... Gata, am vorbit destul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mod placut de ati incepe ziua

    RăspundețiȘtergere
  9. Septembrie,
    Adevarul e ca nici eu nu am mai primit cam de multisor asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  10. INCERTITUDINI,
    Si eu am cutiuta mea cu amintiri la care nu as renunta nici in ruptul capului :)

    RăspundețiȘtergere
  11. jamesblaisse,
    Lasa ca si eu am o obsesie cu tarile nordice. Unde sunt si o adepta a iernii si a peisajelor superbe! :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Mihai Motrescu si Blogger Nambar Oan,
    :) Indeed.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!