duminică, 6 martie 2011

Starea vremii la Galaţi

Nu cred că mai încape niciun dubiu că sunt o tipă modernă şi pusă la punct cu toate şmecheriile vremii (well, not really, dar lăsaţi-mă să mă simt bine).

Mbun, şi cum timpul Romicăi Jurcă a apus, acum avem parte de ad-on-uri pentru Mozilla, care ne anunţă câte grade sunt, eventual dacă bate vântul, dacă plouă, dacă aruncă cu limbi de foc.

În concluzie, eu nu puteam să fac rabat de la modă şi mi-am instalat şi eu aşa ceva. Cum spuneam: bye bye Romica! Bye bye Busu, că acum ştim exact ce şi cum.

În această ordine de idei, vă prezint starea vremii de la Galaţi, orele 18:00. Right now 3, ...but! Feels like -1.

12 comentarii:

  1. si nu ninge inca?
    hmm, pai se cheama ca nu este o vreme de primavara veritabila...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca bate vantul afara se simte o temperatura mai joasa desi nu e ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Citeam pe un site,de la noi, vremea in Ploiesti si dedesubt scria vremea "Bucuresti ... grade", deci iarna nu-i ca vara, dar vremea la Ploiesti e ca cea din Bucuresti.
    Totusi cred ca la voi se face plaja.

    RăspundețiȘtergere
  4. ale4them,
    Păi da, nu se cheamă! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Molie pe creier,
    Ete că eu nu ştiam asta! :P Dar, oricum treaba asta cu e, dar nu e, e destul de ambiguă :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Fetita Junglei 13,
    Sorry dacă am răspuns greu la comentariu, eram la shopping: costume de baie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si la -1 feels ca la 3, oare? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. vantul si umiditatea fac sa se simta temperatura mai rece decat e...dar cred ca e ceva relativ...adica daca esti hot s-ar putea sa simti 3 grade ca si 7:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihai Motrescu,
    Pe judecata asta, widgetul meu e kinda chilly :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai degeaba se chinuie Busu sa ne explice in fiecare seara cum sta treaba cu confortul termic? Se vede ca nu-l urmaresti!

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabi,
    Nu, nu ma uit la Busu ca nu-mi place de fata lui foarte mult. Si uite cate pierd :))

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!