luni, 28 martie 2011

Produse expirate pentru oameni expirați

Am fost astăzi martoră unei chestii de-a dreptul șocante. Deși pentru mulți dintre voi, e posibil ca întâmplarea în cauză să nu vă afecteze foarte tare, ei, vedeți voi, eu sunt omul chichițurilor, omul pentru care detaliile contează, iar din punctul meu de vedere, treaba din seara asta este orice dar nu detaliu. 

Se face că m-am dus să cumpăr pâine de la chioșcul de lângă bloc. Ce zic eu chioșc... mai mult un soi de mini market... Ei, și cum stăteam eu la rând să plătesc pâinea, zăresc în fața mea un tip ușor uzat de vreme, de alcool și probabil de sărăcie. A nu se înțelege boschetar. Cu mențiunea că acum nu era nici beat, nici nepoliticos, nici nu cerșea și categoric nu deranja pe nimeni.  

Mbun, și întinde el o punguță de nu știu ce ca să o plătească, când, observă că punguța aia de nu știu ce e puțin cam expirată. Îi spune vânzătoarei, moment la care aceasta începe să se rățoiască la el, cum că așa ceva nu-i adevărat și ori plătește, ori pleacă. Tipul plătește... pleacă, după care o aud pe vânzătoare comentând cu o colegă de tură: auzi dragă, vrea proaspăt, și el e mai expirat ca Papa Pius! 

Măi, du-te și te împușcă!  Cum fulgușor de nea, tu, basculantă vorbăreață, îți permiți să judeci un om și să faci tu trierea: cine are dreptul la produse proaspete și cui nu i se cuvin decât cele expirate? Măi, gogoașă ambulantă!
...Probabil că v-ați prins că vânzătoarea nu e tocmai top model. Și nu am nimic împotrivă! Dar, în momentul în care ea își permite să judece un om după aparență (chiar dacă el plătește, nu cerșește), e logic că primul instinct îmi e să mă uit lung la gabaritul ei. 

După aceași logică, tipei în cauza nu ar trebui să i se dea tot salariul, că vorba aia, are nevoie de o cură de slabire consirabilă, și oricum se hrănește din resurse bine stocate sub șunci (așa, ca ursul). Și tot după aceași logică i-logică, tipei n-ar trebui să i se vândă fast-food, carne de porc și alte alimente îngrășabile! Așa, ca să vadă și ea cum e! Dar, după cum se observă, trăim într-o lume incorectă, pentru că e clar că fast-food-urile nu își închid ușile atunci când intră ea. 

Pe cuvânt că de felul meu nu-s așa de rea (ok, poate așa puțin...), dar acum am draci.

23 de comentarii:

  1. am intalnit si eu astfel de oameni... tot in domeniul asta,pur si simplu au un tupeu fantastic, m-am si blocat atunci, nu staim cum msa reactionez.

    RăspundețiȘtergere
  2. ramicori,
    Cam așa am pățit eu... Cu toată gura mea mare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mda, Romania... Nu ma mai mira si asta pentru ca deja am auzit altele si mai si. Ma intreb ce ar face astfel de "angajate" daca ar vedea cum se lucreaza si cum se comporta oamenii in tari ca Germania de exemplu. Macar ar avea subiect de barfa si poate asa le-ar mai disparea nesimtirea... poate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi! La mine e invers. În situații de genul ăsta, devin cât se poate de calmă. Îi trag de mânecă pe imbecili...Apoi, după ce trece faza, mă apucă dracii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Deviza actuala este : clientul nostru fraierul nostru. Si ea e valabila la multe magazine unde ori lucreaza persoane nesimtite ori patronii sunt parveniti si nu stiu decat ca ei sunt patroni si le-a mai crescut un testicul din cauza asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe la noi vânzătoarele habar nu au să se poarte cu clienţii. Parcă-s toate făcute de aceeaşi mamă, nişte acrituri cărora li s-a făcut silă şi de viaţa lor şi de-a altora!
    Na, că m-am enervat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vanzatoare barfitoare,...incerc pe cat posibil sa evit astfel de magazine . E o forma ,a mea, de protest.

    RăspundețiȘtergere
  8. magykhurin,
    Ei, hai să fim serioşi că de bârfit, se bârfeşte peste tot. Poate nu aşa de tare, dar... :D Nu auzi tu bârfe în afară că poate nu înâelegi germana :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Septembrie,
    Eu mă blochez la faze de astea...

    RăspundețiȘtergere
  10. Iasi,
    Mare adevăr grăieşti, monşer. Mare adevăr!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dara,
    Ei... hug să treacă :P Acum, ca şi gălăţean cu acte în regulă, cred că tu pricepi bine cum stă treaba.

    RăspundețiȘtergere
  12. florentin draganescu,
    Protest ar fi să mergi în vârf de munte, dar şi de acolo te-ar da jos...

    RăspundețiȘtergere
  13. Un raspuns bun din partea individului era ca "sa-mi s**i p**a expirata dracu'" iar apoi sa ii fi dat punga aia drept intre ochi.Personele de genul asta nu merita sa fii politicos.

    RăspundețiȘtergere
  14. Blogger Nambar Oan,
    Eii, oricât de mulţi draci am avea, eu zic că e wise să ne ţinem cumpătul şi să dovedim noi că suntem educaţi, dacă alţii nu sunt :)
    Plus că ză comentariu a fost făcut după ce tipul a văzut uşa p-afară.

    RăspundețiȘtergere
  15. Poate nu stiai, dar in Romania exista un trafic aproape ilicit de produse aproape expirate. Majoritatea acestor produse de prin super-market-uri ajung in magazinele de cartier si la restaurante.
    In Anglia, de exemplu, aceste produse sunt depozitate in spatele super-market-ului pentru oamenii nevoiasi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte corecta remarca ta, inainte de a-l critica pe altul, arunca o privire in oglinda. Dar vezi tu, Iulia, unora doar asta le-a mai ramas:tupeul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mda, incredibil cata nesimtire fata de client. Indiferent cum arata, atata timp cat platea, avea dreptul la un serviciu de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nice,
    Da, dar asta atarna greu, se pare...

    RăspundețiȘtergere
  19. Vanzatoarele de la noi nu au nici cea mai redusa calificare pentru aceasta meserie...departe de ele mentalitatea "clientul nostru, stapanul nostru"...nu detin nici cele mai elementare notiuni necesare lucrului in comert. Au senzatia ca iti fac o favoare servindu-te, cand ele ar trebui sa fie cele care sa caute sa-i intre in gratie clientului, determinandu-l sa cumpere cat mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  20. andreea toma,
    Logic ca nu as suporta nici extrema cealalta, dar parca nici asa ceva nu-mi convine... vorba ta :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Gabi,
    De trafic nu stiam sigur, dar mi-l inchipuiam. Cat despre chestia din Anglia, da... mi-a povestit si mie cineva :)

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) S-ar parea ca e ceva cu vanzatoarele zilele astea, sunt mai nesuferite ca de obicei, probabil primavara asta loveste puternic in ele ... ptiu, mama ei de astenie, totusi, s-ar putea decat sa avem de-a face cu niste oameni ignoranti si meschini. :D
    Noroc ca noi ramanem: our usual lovable selfs (traducere libera: minunati ca-ntodeauna) >:)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!