joi, 10 martie 2011

Happy Birthday, my Queen of Hearts

Postarea asta e pentru tine, dragostea mea.

Pentru că no love had greater glory than this. 

Pentru toate momentele când m-ai făcut să zâmbesc cel mai sincer zâmbet.

Și pentru acelea când îmi căutai mâna.

Pentru toate daţile când îmi spuneai că sunt frumoasă.


...Pentru că luna martie a devenit sinonimă cu tine, deşi numele tău e  sinonim cu tot ceea ce a însemnat vreodată dragostea pentru mine.

Pentru că m-ai învăţat să fac lucruri frumoase. Cele mai frumoase...

Pentru atunci când mă  pupi pe nas. :)

Şi pentru acele momente în care râzi la glumele mele, deși, uneori, glume mai răsuflate ca ale mele nici că există.

Pentru că așa cum mă iubești tu, nu-mi închipuiam vreodată că pot fi iubită.

Pentru că ești un om bun.

Pentru că eşti cea mai frumoasă femeie din lume.
...și ești a mea.

Pentru că azi e ziua ta, my queen of hearts. Şi pentru că eu voi fi mereu lângă tine!  


La mulți ani, iubita mea!

16 comentarii:

  1. Frumos, frumos frumos frumos... cel mai frumos frumos... sigh... ce frumos! Ce ma topesc eu cand citesc postari sincere din dragoste... La multi ani! Am zis frumos? Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Emotionant!
    Initial am crezut ca-i multumesti prietenului pentru 8 Martie, dar apoi mi-am dat seama ca e vorba de o femeie.
    Apoi am crezut ca-i multumesti Tinei Dico, dar ea e nascuta pe 14 Octombrie.
    Sunt novice pe acest blog, te rog din suflet sa ma lamuresti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabi,
    Simplu... este vorba despre cel mai important om din viata mea, si nu, nu e Tina Dico :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Intamplarile de acest fel ne bucura sufletele si ne ajuta sa merg mai departe.
    Impresionant!
    Iar balanta este bine sa ramana balanta! Noi asa credem!

    RăspundețiȘtergere
  5. Virtual Kid,
    Balanta mereu va ramane balanta, ca vorba aia, nu ar fi ea, daca nu ar fi balanta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Emotionant, real, plin de trairi...M-a emotionat mult, mult.Sa iti traiasca regina si sa ii traiesti si tu ei, sa va iubiti mereu asa frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Laura,
    Multumesc mult :) :) :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Atunci, la mulţi ani! acă-i cel mai important om...

    RăspundețiȘtergere
  9. Să-ţi trăiască regina şi să vă bucuraţi una de cealaltă mulţi ani de acum înainte! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. am gasit o denumire foarte potrivita pentru cea mai importanta persoana: "shade of my heart".
    mi se pare ca suna sublim.

    RăspundețiȘtergere
  11. ale4them,
    Multumesc, suna bine, ce-i drept, dar I will stick to what I know :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce sa zic, decat un foarte "calduros" (ce oficial suna) La Multi Ani! ... ah da si: keep making each other happy, that`s an order >:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Simon,
    Aww :D This is the best damn order! :D >:D<

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!