joi, 31 martie 2011

Superman are artrită, iar Femeia Fantastică celulită

(sinceritate maximă: postare scrisă acum două zile, postată azi)

Nu ştiu despre voi, dar eu am crescut cu personaje ca Batman, Superman, Femeia Fantastică şi Capain Planet. Aşa a fost generaţia şi sunt extrem de mândră de asta. Nu de alta, dar sunt de părere că cei ce poartă hramul de copii ai zilelor noastre nu-şi prea trăiesc copilăria. Poate sunt subiectivă şi poate merg pe principiul copilăria mea a fost cea mai tare, dar, chiar şi-aşa, n-aveţi ce să-mi faceţi ori să-mi schimbaţi părerile.

Dar, timpul trece, maică. Trece, trece... şi nu iartă pe nimeni. Asta aşa, ca să o parafrazez pe bunica mea. Din copii zglobii, ajungem dihtamai băbătiile şi băşinoşii pasionaţi de statul la coadă sau de Adevărul de Seară. 

Iată că nici supereroii nu o duc mai bine. Dacă facem un calcul simplu, constatăm că majoritatea supereroilor au o vârstă! Şi, hai să fim serioşi că nimeni nu trăieşte etern. Cu sau fără kryptonită. 

Hello burdihan! Hello calviţie! Heeeeelllooooo celulită şi reumatism. 

Bye bye six packs, good looks şi chiloţi care suprinzător stau bine peste pantaloni. 












11 comentarii:

  1. asa se intampla cand nu iti pastrezi sanatatea si te cateri pe blocuri si faci alte matrapalzacuri:P

    RăspundețiȘtergere
  2. NU mi-ar placea daca ar ramane vesnic tineri. Parca m-ar infrunta, ne-ar infrunta si, zau, daca nu m-as simti prost. Ce caricaturi misto!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca sunt mai batran decat imi inchipuiam avand in vedere ca pe jumate din ei nu-i recunosc, ori a dat senilitatea in mine ori sunt mai orb decat credeam.
    Par example: cine-i batranica care croseteaza?
    P.S.: i apologise in advance for my ignorance >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Astea sunt chiar haioase! =)) Dar pe unii să ştii că nici eu nu-i cunosc. Oricum, încântată de cunoştinţă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihai Motrescu,
    Da, păi mai pârâie și genunchii din când în când :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Dara,
    Mie Femeia Fantastică mi se pare... facntastică :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Simon,
    Nu știu, am uitat :D Suntem aceași generație, remember?

    RăspundețiȘtergere
  8. QED,
    Vorbește indivia feminină!:)) :Hug!

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!