miercuri, 9 martie 2011

Nu sunt o balanţă adevărată?


Nu ştiu câţi dintre voi îşi amintesc de data când am vorbit eu mult despre mine. Adică, pe faţă, într-un soi de leapşă. Ei, pentru cei ce nu-şi amintesc, sunt balanţă, şi culmea că sunt o balanţă cu ascendentul în... balanţă. Deci, o balanţă mai balanţă ca mine, teoretic nu se poate. Pratic, mai avem de discutat.

Ei, astea fiind spuse, cică în realitate nu aş fi balanţă, că nu m-aş comporta ca una, ci mai de grabă cică mi-aş arunca firea în cu totul alte zodii decât balanţă. No kiddin'? Acum, serios, e greu să-mi demontezi mie ideea că nu sunt balanţă, în condiţiile în care toată viaţa mi s-a spus că atunci când au inventat zodia mea, m-au folosit ca model pentru definirea ei.

Vă daţi seama ca afirmaţia mi s-a părut mai mult decât amuzantă şi m-a făcut să zâmbesc ironic. Am întrebat ce anume îl face pe respectivul individ să emită aşa judecăţi de valoare, la care mi se răspunde clar că o balanţă ar trebui sa fie vorbăreaţă; atât de vorbăreaţă că ai senzaţia că-i vorbeşte şi partea posterioară.

Acum, să-mi fie cu iertare, dar eu nu sunt de aceaşi părere. O balanţă e în primul rând mofturoasă, selectivă şi clar nu va vorbi tot timpul dacă nu consideră ea că omul ăla are ceva în comun. Cam aici ar fi diferenţa. Da, vorbesc... şi vorbesc muuuult! Al naibii de mult! Dar, cu cine vreau eu! Trebuie să te super plac ca să vorbesc. Dacă nu, voi lua poziţia mutului şi vei avea senzaţia că nu am corzi vocale. De ce? Pentru că nu am chef.

Fireşte, mai există şi situaţii în care trebuie să fac frumos, să par simpatică, pentru că jobul o cere, sau pur şi simplu pentru că dacă aş tace ca mortul în păpuşoi ar fi cam nasol pentru mine din anumite puncte de vedere (în speţă orice are legătură cu locul de muncă and co.). Da, aici poţi să mă numeşti falsă, unduitoare, cum vrei tu. Sau, poţi să mă numeşti politicoasă. În orice caz, absolut niciodată nu voi sări calul să te pup în MS-DOS, doar pentru că eşti şef. Dar, o discuţie de politeţe pot duce fără să păţesc nimic rău.

Cu toate astea, revenind la afirmaţia că eu nu sunt vorbăreaţă, deci, nu sunt balanţă. Afirm, dar afirm rău de tot că vorbesc doar atunci când am ceva de spus şi când am... chef. Am excepţiile mele (cele câteva persoane cu care aş purta discuţii interminabile – cea mai excepţie dintre excepţii este persoana iubită cu care aş vorbi ore întregi fără să fac scurt circuit).

Cine l-a învăţat pe ăla că balanţele sunt vorbăreţe, clar nu e fost vreun savant. În primul rând că o zodie nu e musai egală cu un individ, pentru că nu toţi purtăm aceaşi uniformă de balanţe, peşti, scorpioni, lei, ş.a.m.d. În al doilea rând că balanţele NU sunt vorbăreţe! Balanţele sunt uneori politicoase, alteori vulcanice, niciodată cu adevărat echilibrate (deşi exteriorul cam asta arată), şi clar sunt foarte selective. 

Aşa că, băiatul meu drag, dacă din întâmplare nu vorbesc cu tine aşa cum ţi-ar dori ţie sufleţelul, vina nu-i a mea, ci a ta.

Gata, m-am răcorit.

Voi ce părere aveţi despre balanţe?


18 comentarii:

  1. Foarte corect.
    Cine-i individul asta de-si permite sa ne faca vorbareti? Cu el sigur nu am ce vorbi, mai ales ca sunt ultra selectiv!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu niciodata nu am judecat un om dupa zodie. Daca ar fi sa ma iau exemplu pe mine, in functie de zodie ( dw fapt nici nu stiu ce sunt: gemeni sau taur:)))))) e ca as fi falsa, mincinoasa, visatoare si in lumea mea. si exact ca si tine, pot fi toate din astea daca vreau...

    Dar, in acelasi timp sunt altele atat de reprezentative...

    Eu am in familie o balanta, are nu mi place, dar de tine imi place:P de aia te si citesc cu drag:P

    acum hai, roseste:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Monica,
    Damn right ca rosesc :D Ma bucur enorm ca sunt acea balanta exceptie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Adică ce părere am despre mine?:)) PS. azi a fost baba mea...la mine a fost extraordinară:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Septembrie,
    Si tu, Brutus? :)) Pai, pana la urma ce parere ai despre tine?:))
    Mai, ai fost norocoasa! In Galati a fost o vreme U.R.A.T.A.!

    RăspundețiȘtergere
  6. De obicei, primul lucru pe care-l intreb atunci cand fac cunostinta cu o persoana, iar aceasta pare interesanta, agreabila, o intreb in ce zodie este. Culmea, pana acum nimeni nu mi-a raspuns...balanta. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata te-am pus inapoi la blogroll scuze de omisiune.Prietena mea e balanta si ai dreptate e mofturoasa si vorbeste doar daca are ceva de spus asta daca ii place compania in care se afla daca nu e mai tacuta ca un mut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice,
    E culmea :)) Cica balantele are fi intr-un numar foarte mare, pe lumea asta... Ai un noroc fantastic :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Molie pe creier,
    Mulțumesc, domnule. În ceea ce-o te privește, dacă îți place să vorbești, cu o iubită balanță, te compătimesc. știu ce zic :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Jiii, mama draga, cin' te-a calcat pi coada?
    Am avut si eu un ruman in Balanta. Mut! Ca un peste! Si ciufut! Ca un arici! Proasta impresie mi-am facut despre barbatii in Balanta... Amu daca imi pleaca mainile spre gatul unui om , si NU ca sa il imbratisez la prima intalnire, clar ala e balantzos!
    Am avut si o colega in Balanta...Painea lui Dumnezeu! Saritoare, sfatoasa, buna la suflet, vulcanica pe alocuri, asa cum zici tu, si mereu amabila cat timp nu era calcata pe coada. Buna parere imi facui despre femeile in Balanta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mea, am avut 4 iubiți Balanțe și am o cumnată pe care o ador Balanță și da, sunteți vorbăreți doar dacă aveți voi chef și cu cine vă place :D Dar per total, din ce am cunoscut, oameni tare mișto Balanțele astea :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alexiuss,
    Hug mare! De la o balanță din aia care e ea balanță până în măduva oaselor :D Am cunoscut și balanți, ca să zic așa, și... oarecum de treaba. Acum , posibil să fi tras ghinionul la tine, cine știe! :D Ce-i drept, eu nu i-am cunoscut din punctul ĂLA de vedere, dar... :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu ma cam inteleg cu balantele din jurul meu. Si ele vorbesc cu mine, ceea ce ma face sa cred ca si ele ma plac pe mine. Deci e de bine :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Perechea mea e balanţă, şi trebuie să-ţi spun că face mare senzaţie pe unde ajunge, datorită faptului că e foooarte scump la vorbă. Ca şi tine (şi ca mine, că tot sunt eu geamăn) dacă nu agreează persoana din faţă, nu se oboseşte să vorbească despre vreme.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!