joi, 3 martie 2011

Kakaia Tiehnica

Vrei să fii un bătrânel la modă?...dar o bătrânică la modă? Acum e şansa ta! Serios că acum e! ... cel puţin aşa spun ăia de-au plătit Facebook-ul ca să le posteze reclama îngresuită prin nu ştiu ce colţ.
Care-i de fapt şpilul... E vorba de un softuleţ ce îţi transformă automat fotografia ta de Don Huan de Castilio, sau de Cosânzeană în imaginea unei hoarce scofâlcite şi uzate, sau, aşa cum spun magicienii: minune curată. O fi şi minune, nu zic nu.

Dacă mă întrebai acum vreo 15 ani, când eram pur şi simplu extaziată după revista Bravo, aplaudam cu patru mâini la o astfel de şmecherie. Ca să nu mai spun că urmăream cu sufletul la gură rubricuţa aia prin care oamenii de la Bravo îmbătrâneau vedetele cu un Photoshop preistoric. Aşa că, am avut ocazia, datorită lor, să văd multe personalităţi ale vremii, făcute ferfeniţă. Vai, şi cât îmi mai plăcea toată tărăşenia aia! Eram pur şi simplu în al cinşpelea cer! Mă amuzaaaam!

În zilele noastre, nu mă mai impresionează chestiile astea. Ori c-oi fi învăţat eu să folosesc Photoshop-ul şi-am constatat că nu e mare brânzovenescu să îţi adaugi ani chiar tu... Mă întreb totuşi de ce ar vrea oamenii să facă aşa ceva? Nu de alta, dar când alţii folosesc magia programelor de editare pentru a-şi mai scoate un rid, o prostie, o grisină, unii sunt preocupaţi dacă vor arată ca nişte bătrânei hipsteri sau ca nişte băbătii comuniste cu batic înflorat. Revenind la ceea ce ziceam mai devreme: că ai putea să afli dacă vei fi un bătrânel la modă. Doar dacă vrei.

Stau eu şi mă gândesc: cum Doamne-iartă-mă să ştie Photoshop-ul sau ce soft de editare automată, folosesc ei, ce fel vei sta tu cu moda la 101 ani? Eu zic că aici e rost de kakaia tiehnica combinată cu minciunită cronică. Cel mult îţi dă un greyscale la păr, îţi randează puţin trăsăturile în timp ce-ţi aplică veşnicele riduri et voila! Dar, faza cu moda e chiar deplasată. Părerea mea. Eventual, îţi poate spune programul ăla ce model de batic vei purta... poate Batic 2000, sau poate vei fi şi mai hipster de atât şi vei purta super-şapca

Eu nu am de unde să ştiu dacă softuleţul ăla chiar îţi spune treburile astea, pentru că sunt prea zgârcită să dau un sms (care costă!) la un celebru număr de telefon, pentru a mi se furniza codul miraculos ce mi-ar debloca poza cu mine în tip ce port un superb mergător, semnat Galliano (având în vedere că nu sunt evreică, ba chiar pur sânge arian şi blond, sunt sigură că nu ar refuza să creeze pentru mine). 

În consecinţă, dacă vreau să ştiu cum voi arăta la bătrâneţe, aş putea să am răbdare. Iar dacă am dubii că voi ajunge acolo, pot eventual să mă apuc temeinic de băut, drogat, fumat, pierdut nopţi, iar în doi ani aflu.
Dacă stau şi mă gândesc mai bine, ideea asta din urmă nu e rea deloc! 


Richard Gere - un om ce a avut răbdare!

9 comentarii:

  1. Am văzut şi eu aplicaţia, însă n-am fost foarte impresionată. E o prostioară pusă la cale pentru a mai scoate nişte bani din anumite buzunare. Pentru că se mai găsesc şi oameni care vor să afle cum vor arăta la 85,33 ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e rea ideea din urma decat daca vrei sa iti pun chielea-n batz, si asta fara prea multe introduceri! :D Si asta poate fi si premiul tau daca vrei! (You know what I'm talkin' 'bout! ... da' numa' daca mai zici de-astea! daca nu, cotton candy & popcorn balls) :P :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi se pare ciudat să vrei sa te îmbătrânești, fie și doar într-o poză, și să mai dai și bani pentru asta. Dar bănui că sunt amatori atâta timp cât există o astfel de afacere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dara,
    Păi da! Nu mai ştiu ăştia din ce să scoată bani. Păcat e că sunt şi oamenni care pică în plasă. Dar, fiecare îşi gestioneză buzunarul aşa cum ştie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexiuss,
    Lol :)) Da, da! Premiu, cadou, premiu, cadou! Toate premiile să apeleze la mine! :D Şi da, mai zic că nu mă pot abţine!

    RăspundețiȘtergere
  6. madMe,
    Eiii, afacere... ţi se pare! :D Se numeşte pus o aplicaţie pe Facebook, plătit un cupon de ăla de reclamă, şi aşteptat prada! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. :))Da, da, cu mult drag imi amintesc de rubrica din Bravo :))

    Mmmm, ma intreb ce mai au de scos :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar nu putem nega ce eye-candy este Richard Gere chiar si la o varsta respectabila... !

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!