duminică, 13 martie 2011

Stări de Spirit (37)


Ok, ok, poate nu e destul de chill pentru o zi de duminică, dar, I love it! Că tot vorbeam ieri de perioade ale vieţii mele, mai exact despre cea de la Călăraşi.
...şi melodii de genul ăsta îmi pot aduce aminte de o altă perioadă de viaţă. Mai exact de adolescenţă, de 16 ani, de dat din pleată prin rockotecile gălăţene, de geci de piele, de blugi negri, de bocanci. Mbun, recunosc, geci de piele, blugi negri şi bocanci mai port şi acum uneori, dar... duse sunt vremurile când ne adunam cu toţii pe lângă o bere. :))

Revenind la melodie şi la The Birthday Massacre, dacă nu sunteţi slabi de corason, vă sfătuiesc să daţi o raită prin melodiile lor. Nu de alta, dar au un ritm chiar simpatic, videoclipuri creepy doll invading sort of şi o grafică excepţională. 
Daţi-mi voi să mai ataşez una mică! 



13 comentarii:

  1. Eu sunt romantică, cu normă întreagă..dar mai trag cu urechea pe ici, pe colo..

    RăspundețiȘtergere
  2. INCERTITUDINI,
    Cu totii mai avem momente cand mai iesim din tiparele noastre obisnuite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi place zdruncinatura, dar am incredere in gusturile tale. Si tre' sa citesc ce-ai scris de Calarasi. Am fost si eu pe-acolo. Hai ca te... pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. suna bine! adica am reusit sa ma zbantai putin pe scaun ... asa de insomnie:)):))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca dau deoparte solista, ciudatul si allien-ii si daca aprind lumina, e cam ca la mine acasa, cu toate jucariile lui fiica-mea aruncate.
    M-ai facut s-o sun pe nevasta-mea sa vad daca e totul ok.

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica,
    Tot ti-a ajutat la ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna bine, Iulia! Chiar interesant...iar postarea mi-a adus aminte de perioada mea cu blugi rupti, bocanci, plete, lanturi...Faina perioada, chiar daca si acum mai port piele si bocanci, uneori si lanturi si blugi rupti nu mai am euforia de atunci...Am transformat-o insa in alt tip de euforie, sper:)Rock on!

    RăspundețiȘtergere
  8. Laura,
    Cam la fel si pentru mine. Deja, nu mai am cum sa fiu cap taiat celei din trecut. Mai creste omul, se mai schimba! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-ai adus aminte de perioada de adolescenta ...

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!