vineri, 18 martie 2011

Concurs de la TShirt-Factory! Câştigă 6 tricouri personalizate la alegere!

Pentru că sunt fată de treabă, am decis să împart cu voi o informaţie care s-ar putea să vă bucure, nu de alta, dar ştiu că şi vouă vă plac concursurile, aşa cum îmi plac şi mie. La concursul de faţă eu nu pot participa din motive obiective şi lesne de înţeles, însă, vă invit pe voi la concurs!

Ce puteţi să câştigaţi? 6 Tricouri personalizate de la TShirt-Factory.ro! Pentru detalii în legătură cu ce trebuie să faceţi şi cât durează, vă invit să daţi click pe blogul TShirt-Factory direct pe pagina de concurs. Acolo veţi găsi toate amanuntele necesare pentru inscriere.

Păi, baftă, zic! 

Şi, aa! Să nu uit! Concursul e cu tragere la sorţi (înregistrată şi publicată), aşa că n-are rost să-mi faceţi lobii doar pentru că fac parte din echipa TShirt-Factory. 

Şi, ca să vă momesc aşa puţin, am să vă arăt câteva modele faine de tricouri. Acum, logic, le-am selectat după gusturile mele, dar, chiar de nu vă plac astea alese de mine, dacă răsfoiţi bine site-ul cu pricina, sigur veţi găsi voi ceva care să vă aprindă beculeţul.

Here it goes:



























Păi, baftă zic!
Şi, aa! Să nu uit! Concursul e cu tragere la sorţi (înregistrată şi publicată), aşa că n-are rost să-mi faceţi lobii doar pentru că fac parte din echipa TShirt-Factory!



9 comentarii:

  1. s-ar putea sa ma bag avand in vedere ca am inceput sa virez spre meseria de blogger concursionist:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim ca ai impartasim cu noi, eu deja m-am incris :) Multa bafta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihai Motrescu,
    Mult succes dacăe să te bagi, deși zic că n-ai nimic de pierdut :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,
    Eu vă urez vouă multă baftă. De particip eu nu particip pentru că organizez concursul :)
    Oricum, garantez că tricourile sunt super faine. Stau în preajma lor 7-8 ore pe zi :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum vad, ca scria in primul paragraf ca tu organizezi concursul.Super, cu atat mai mult ma bucur ca particip si am incredere ca va iesi bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra,
    Categoric va ieri bine. Iar rezultatele vor tine strict de norocul fiecaruia! :P

    In curand voi organiza un concurs strict pe Omlette du Fromage, cu jurizare, cu postari. :P

    Dar, deocamdata, ma ocup de administrarea concursului de la TShirt-Factory:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept si concursul de pe Omlette :) Sigur va fi amuzant si original :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Alexandra,
    Vine... nu știu exact când, dar vine :P Trebuie să mă hotărăsc ce premii dau și ce temă de postare să aleg :D Sper să-mi vină vreo idee... Cică: concurs! cine găsește cea mai bună idee de concurs! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt foarte faine! Astept cu nerabdare concursul initiat de tine.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!