marți, 22 martie 2011

S-a strigat iar CONCURS!

Ok, pentru că Blogatu m-a rugat să fac parte din juriul noului său concurs, iar eu am zis: da, e rost să dau informaţia despre mai departe.

Ce câştigi? Păi, 3 dintre voi vor câştiga câte o campanie de Blog Marketing (promovarea unui blog all around), cel de-al patrulea câştigător primind un loc pentru banner pe blogul lui Marius Calugaru, timp de o lună.
Deci, iată, toate premiile reprezintă mană cerească din punct de vedere SEO.

Detaliile concursului le găsiţi la blogatu.ro

Ţin să menţionez că din juriu vor face parte 4 blogări, dintre care şi eu. Nu mă pronunţ pentru ceilalţi membri ai juriului, dar cu siguranţă eu voi pune mare preţ pe originalitate, umor, dar şi pe corectitudinea gramaticală. Aşa că, nu vă sfiiţi să faceţi exces de imaginaţie, dar nici nu neglijaţi regulile de bun simţ ale corectitudinii în exprimare, pentru că (cine mă cunoaşte, ştie) am un fix cu treaba asta. Sunt de părere că blogging-ul este şi el o formă neconvenţională de informare; un soi de presă fără acte, iar dacă blogării se vor încăpăţâna să nu ţină cont de limba română, cu siguranţă în scurt timp vom avea parte de o generaţie de tot râsul. Şi nu, nu ţin cont de diacritice (deşi le folosesc) - sunt perfect conştientă că sunt SEO killer, aşa că n-am să vă chinui cu aşa ceva.

Păi, să câştige ăl de-i mai haios şi mai original!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!