miercuri, 28 iulie 2010

View from the office

Zilele astea tac. Nu ştiu exact pentru cât timp, dar o să tac o perioadă.
Statul 8 ore în faţa codurilor html la locul de muncă, poate da dorinţe de shut down my own computer.
Vă las cu ce văd eu pe geam de la work :)
I'll be back!
Revin cât de curând cu o povestioară faină!


Fotografie: Iulia Mihai, Galaţi, Iulie, 2010.

21 de comentarii:

  1. Mie imi plac norii!:)

    Si astept cu interes povestioara,:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica,
    Adevărul e că în zona asta, mereu, norii au ieţit aşa de fain în fotografii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, ce relaxant! Mi te inchipui la fereastra, in pauza de cafea (ca tre' sa ai din aceea, macar la pranz, nu?), sorband incet, cu privirea pierduta in zare sau in albastrul apei...

    RăspundețiȘtergere
  4. Lexa,
    Ca sa fiu sincera, colegii se uitau cu o spranceana ridicata la mine, la entuziasmul meu. Ei fiind obisnuiti pe orice anotimp cu peisajul :))

    RăspundețiȘtergere
  5. da... frumoasa vizuala! tot sa stai cu ochii pe geam

    RăspundețiȘtergere
  6. Black Angel,
    Cortina e trasa ca intra soarele, dar tot take a pick :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cunosc locatia, acolo locuieste si "sirena", verisoara "virtualKid"-ului.

    http://jumatati.blogspot.com/2010/03/ultimul-voiaj-pe-dumare-al-vasului.html

    RăspundețiȘtergere
  8. VirtualKid,
    Faina priveliste are sirena dimineata :D asta in cazul in care e o sirena matinala :)

    RăspundețiȘtergere
  9. :D
    Beautiful & inspiring:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte, foarte frumoase :) Vreau si eu la tine in birou :) :D

    RăspundețiȘtergere
  11. aham deci te pricepi la html...bine de stiut..nu am sa uit asta....mai ales cand ma sa ma apuc sa imi fac temele la cursul de programare si design web :d

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ! Numai sa nu uiti (sa revii cu o povestioara faina).

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa zona. Si reusite fotografiile de asemenea. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. realbadpisy,
    :) modul corect de a o spune e ,,ma chiorasc la ele":))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos :) Vreau si eu la tine in birou :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!