duminică, 25 iulie 2010

Flower Power

23 de comentarii:

  1. f frumoase:)
    imi plac mult de tot florile iar tu le0ai surprins atat de frumos in aceste fotografii!
    Felicitari:)

    Seara linistita, iti doresc!:):*

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoacse, floricele pe campii.... sau mai bine in gradina :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult contrastul creat in poza nr. 3(galben/negru). Ce-as mai face si eu niste poze, dar nu am nici subiecte(ce sa fotografiez in Bucuresti, blocuri?) si nici aparat. :( Iar mobilul meu face niste fotografii sterse rau, m-a luat durerea de cap cand am vazut cum au iesit cele din Spania.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte reusite fotografiile :) Imi place mult floarea din fotografia a doua :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Black Angel,
    O parte din ele, da, fac parte dintr-o gradina :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Summer,
    Hai mai, ca peste tot gasesti locuri bune de fotografiat, doar sa le vezi :) Tin sa iti zic ca am o colectie frumusica de fotografii tocmai din Bucuresti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra,
    Multumesc :D Floare de la bunica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa vedeti cat ma chinui eu cu sapuniera mea sa fac niste fotogrfii cat de cat. Noroc ca am un macro pe acolo, altfel ar fi jale. Pozele la flori ies destul de OK, in rest innebunesc ca as vrea sa pozez si eu mai multe chestii, dar...

    Pozele tale sunt superbe. Hortensiile m-au lasat masca. In viziunea personala, o gradina de vis ar trebui sa aiba obligatoriu hortensii!

    RăspundețiȘtergere
  9. mmmm :D
    superbe, unde le-ai "prins"?
    pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt frumoase!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  11. oare de ce le vine atat de greu florilor sa faca rating?

    RăspundețiȘtergere
  12. Lexa,
    Lasa ca uneori, daca nu e o poza de distanta faci treaba buna si cu un compact :)

    RăspundețiȘtergere
  13. VirtualKid,
    Ca de obicei, nu suntem tocmai pe aceasi lungime de unda, cand vine vorba de modul de exprimare.

    RăspundețiȘtergere
  14. asta nu ar trebui sa fie o tragedie... asteptam un moment in care defazarea are valoare minima si incercam sa reluam comunicarea.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!