vineri, 2 iulie 2010

Je veux le bonbon

Iată că azi am parte de o leapşă de care nu am mai făcut, leapşă pofticioasă, menită să lase cititorii cu gura cascată, salivând după bunătăţurile mele preferate, pentru că, da... tema e să vă fac vouă, ăstora care sunteţi pe la birouri încă. poftă cu un top al chestiilor mele preferate de păpat sau băut.
Cine are ceva de obiectat, o poate da în judecată pe Summer, că de la ea am primit leapşa! He, he!

So, here it goes...
1. Îngheţata... place mult! Iar dacă arată aşa, ca în imagine, ca o coloană a infinitului, cu atât mai bine...


 2. Surimi rulează, le iubesc, le ador... le cumpăr la kil şi sunt fericită. Le prepar oricum: uşor prăjite, în salate, le mănânc chiar şi aşa... surimi să fie, că metode inventăm!


3. Vinurile roşii demiseci şi vinurile albe dulci sau demidulci (depinde de soi). Categoric băutura ce mi se potriveşte cel mai bine... dintre cele alcoolizate.


4. Mdea, ştiu-ştiu, nocivi, dar nu-mi pasă... because this girl loves cartofii prăjiţi (ca orice alt muritor de rând, de altfel...). This girl also knows how to make the best french fries like ever. Cine ştie, cunoaşte!



5. Irish Coffee, de la mama ei... cu Bushmills şi frişcă de aia bună rău. Am băut eu undeva cea mai bună Irish Coffee, şi de atunci mi-au crescut pretenţiile - fac mofturi peste tot unde se prepară Irish Coffee.



6. Cocktail-urile. Cum să nu bea Iulia cocktail? E ca şi cumai întreba un căluţ dacă din întâmplare nu mănâncă ovăz...



7. Şi, ca să elimin orice dubiu, recunosc cu mâna pe inimă, şi pe orice alt organ demn de încredere, că îmi place ciorba de fasole, ca o domnişoară ce sunt...


8. Plăcinta cu brânzică. Iată încă un preparat în faţa căruia mă înclin. Mai ales dacă e făcut de bunica mea, draga de ea.


9. Bombonele cu rom sau caramel, sau care să arate aşa...

10. Floricele de porumb. Şi nu, nu le numesc popcorn... pentru că nu mi-e lene să vorbesc. Perfecte pentru un film, pentru o discuţie aprinsă, o ceartă cu patos.



Pentru că, asta a fost o leapşă, o dau mai departe tuturor celor din blogroll-ul meu, asta ca să nu se supere nimeni că e obligat să o execute, sau că, Doamne fereşte se vede exclus din rândul celor prea-numiţi.

Cu toate astea, aş fi curioasă de poftele următorilor: Iulia, Sky, Cami, Link Ping, MadMe, Monica, Magykhurin  şi Lexa.

37 de comentarii:

  1. deci Înguţata şi Irish coffe îmi stârneşte amintiri,nostalgii,salivări atât de puternice că îmi sare somnul doar privindu-le.Gata,ştiu ce să îmi iau data viitoare cand mai dau pe la Quo Vadis(Clujenii ştiu de ce:P )

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai Likar,
    Iar tu mi-ai facut dor de Cluj :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E prima data in viata cand aud de surimi. :( Si tu zici ca le adori...

    RăspundețiȘtergere
  4. Summer,
    Le recomand! Am mai recomandat cuiva si a fost un succes :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun, si de unde le achizitionez?

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice supermarket cu raion de peste :) Are la kil >:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Surimi :X Mi s-a facut pofta, neaparat o sa fac o salata cu surimi weekendul acesta. Iar placinta cu branza, niciodata nu ii pot rezista :D

    RăspundețiȘtergere
  8. bun vinul rosu!
    m-am mutat intr-o zona in care este mai rar.
    dar nici cel de aici nu este rau.

    RăspundețiȘtergere
  9. VitualKid,
    Lasa ca se gaseste la magazin si-n Mures :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Floricelele, mi-ai facut pofta de floricele :((...

    RăspundețiȘtergere
  11. Iuliaaa tu chiar meriti bataie! Eu sunt la birou si am inundat tastatura. De ce imi faci asta??? Stii ca sunt pofticioasa rau de tot!
    Leapsa asta chiar imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  12. :D diseara o onorez; mai ales ca o sa-mi fie foame;))

    RăspundețiȘtergere
  13. pffff....si tu???? dupa ce am plecat de la blackangel am nimerit la tine...acuma stomacul meu chiar face scandal...

    RăspundețiȘtergere
  14. Surimi astea... aici is portocalii, nu roz :))
    bune bune.... manc pana mi se face rau..(problema e ca nu mi se face) as fi in stare sa golesc un magazin intreg de Surimi

    RăspundețiȘtergere
  15. Surimi e bun, grozav, excelent yuummiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  16. Corina,
    Pai is numai bune la ora asta :D Cred ca imi fac!

    RăspundețiȘtergere
  17. Iulia, nu ma bate! Nu ma bate :)) Eu am scris leapsa aseara, cand tu erai acasa.... :)) Iaaaaa, sa vedem la ce poftesti tu

    RăspundețiȘtergere
  18. Cami,
    O onorezi cand vrei tu si cand iti e foame :D Poti sa specifici si cantitati, daca vrei :D

    RăspundețiȘtergere
  19. realbadpisy,
    Pai, da. Se pare ca e o boala. Cand face unul o leapsa, o fac toti, so to speak :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Black Angel,
    Adevarul e ca si eu sunt "in aceasi oala" :))

    RăspundețiȘtergere
  21. cristina turcescu,
    Multam de spam.

    RăspundețiȘtergere
  22. vaaai ce mult ne asemananm....doar ca eu am un dezavantaj - metabolismul meu lenes:((

    RăspundețiȘtergere
  23. Monica,
    Stai linistita ca nici metabolismul meu nu-i tocmai de dat ca exemplu, dar zic ca nu-i rost de facut probleme :)

    RăspundețiȘtergere
  24. eu nu ma omor cu inghetata si nici cu floriclele

    RăspundețiȘtergere
  25. Asta e o leapsa interesanta. Nu am baut Irish Coffee, dar promit cu mana pe fustita (ipotetic, deoarece nu prea port fustite) ca am sa incerc cu prima ocazie. Tin sa iti spun, cu mandrie: fac o ciorba de fasole nemaipomenita! Reteta ardeleaneasca! ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma tot uit prin supermarketuri la surimi si ma tenteaza. Nu am mancat niciodata (rusine sa imi fie) pentru ca nu am idee cum se prepara dar am sa ma lamuresc eu si am sa incerc. In schimb imi plac muslitos si fish fingers.

    Placinta cu branza la mine acasa e prejitura cu branza si bunica face mereu. Genialaaa!

    RăspundețiȘtergere
  27. Lexa,
    Cafeaua irlandeza TREBUIE incercata!
    Cat despre ciorba, vaai, m/ai facut sa ma gandesc la ciorba de dimineata! Grav! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Nora Vaum,
    Se prepara extrem de usor, nici nu ai idee! :d Incearca cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
  29. si mie imi plac surimi, in salatele cu ou si maioneza, dar cum ai zis si tu, imi plac atat de tare, incat le mananc si ca atare.

    RăspundețiȘtergere
  30. Grapefruits,
    Uite cum facem noi fan club :D

    RăspundețiȘtergere
  31. N-am mancat niciodata surimi.
    Ascultam ultima piesa pe care ai postat-o si m-am lasat ademenita de imaginea cu inghetata. Rau am facut. Am o pofta nebuna de placinta, bomboane alpenliebe si mojito. Cred ca imi misc fundul spre magazin, ma sriga bomboanele, zau ca le aud :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!