luni, 12 iulie 2010

Pe un fund de lac, patru ochi priveşte. Ce să este oare? Este două peşte!

Mulţumesc că vă interesaţi de soarta mea, dar nu... nu m-au inundat. Nu pe mine cel puţin. 
Au fost alţii năpăstuiţi de soartă (îmi pare sincer rău pentru ei...), dar eu sunt okay, stau sus pe deal unde n-ajunge apa şi unde e uscat. 

Pentru că mi s-au cerut poze, iată că mă ţin de promisiune. 
Am preferat să mă limitez la a fotografia doar faleza, pentru că nu mi se pare tocmai frumos să fotografiez necazurile celor inundaţi. Sunt destule hiene dornice să-ţi facă reportajele de pe urma nenorocirii lor...

Pe faleză nu locuieşte nimeni, aşa că mi-am permis să îmi fac de cap.


 
Pe aici nu se (mai) trece (cu bacul)

Iar aici se aşteaptă bacul doar cu fundul în apă. Şi aşa, tot degeaba.

Loc de scos papucii şi de spălat picioarele gratis. Apometre free!

Loc bun de dat la guvizi.

Pe aici se plimbă gălăţeanul, când are el chef de-o vorbă bună, de-un chiuit dup-o gagică şi-un ronţăit de seminţe.

Pe-aici ne-a făcut Ciumacenco pistă pentru biciclişti. Fix prin apă.

Nu, nu am poză cu Noe. Nu-i plac blitz-urile.

Pe aici miroase a peşte. Duşmanii pândeşte.

Taxiul

Voila! The best for last! Nu, nu e poză cu Siretul. Nici cu Mureşul. E faleza inferioară. 
Sub apa aia scrie Te iubesc Lili!



30 de comentarii:

  1. Nu imi vine sa cred ca pe acolo ne-am plimbat noi
    :((
    Numai ravagii face apa asta...

    RăspundețiȘtergere
  2. "Sub apa aia scrie Te iubesc Lili!"... epic =))
    Hugs :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow..:( :( :(Asteptam foarte curand poze cu o faleza frumoasa si mai ales uscata. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia,
    Uneori face si bine apa... darin cazul de fata, asa e...

    RăspundețiȘtergere
  5. S,
    Poate gresesc eu locul cu cativa metri, dar cam pe acolo zic eu ca e...

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra,
    Vor veni, vor veni... Cred ca am fotografiat faleza asta in orice ipostaza...

    RăspundețiȘtergere
  7. Prima poza e deosebita. Imi place compozitia, imi plac culorile ei. Esti o fotografa iscusita. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Summer,
    Multumesc :) Pentru fotografie fusese initial deschis blogul, insa, din lipsa de timp, inspiratie, chef de alergat cu aparatul dupa gandacei, iata ca am inceput sa si aberez online :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Corina,
    Adevarul asta e... cuvintele sunt de prisos.

    RăspundețiȘtergere
  10. Impresionant cata distrugere poate aduce apa.mie mi sa parut mereu inofensiva...nu stiu de ce,poate din cauza ca imi place sa innot si sa ma scald,as face asta toata vara:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihai Likar,
    Eu nu stiu sa inot, dar tot inofensiva mi se parea... :) Pana zilele astea...

    RăspundețiȘtergere
  12. Blogul arată super! O surpriză: nu ştiam că eşti din Galaţi. Alături de Brăila, este oraşul pe care mi-am pus în cap să-l văd cândva. Poate după ce trece sinistrul postezi imagini, am văzut câteva cadre la teve şi mi s-a părut un oraş cu clădiri vechi şi pline de poveşti...

    RăspundețiȘtergere
  13. Diana,
    Multumesc :D Inca mai amd e lucrat la unele aspecte care nu-mi plac, dar asta in timp :D
    Sincera sa fiu, esti printre putinii oameni care sustin ca vor sa viziteze Galatiul.
    In legatura cu acele cladiri vechi, ele exista, dar nu au fost pastrate chiar atat de frumos cum au fost in alte orase...

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar mă gândeam, că am tot auzit de Galați. Îmi pare rău pentru oamenii aceia. Și mă bucur că tu ești ok.
    App, îmi place schimabrea!

    RăspundețiȘtergere
  15. ada,
    Ei hai mai ca n-aveam ce sa patesc :D

    RăspundețiȘtergere
  16. poi eu știu? Adică, tot auzisem și mi-er frică pentru sănătatea ta (psihică).
    Mă suzați, sunt cam poetică... :D

    RăspundețiȘtergere
  17. saraca Lili.... ce rau imi pare de acea declaratie....

    RăspundețiȘtergere
  18. Pfoai ce inundatii pe acolo. Ma bucur macar ca mai exista si oameni norocosi ca si tine, care nu au astfel de probleme. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Black Angel,
    Lili plange cu lacrimi de crocodil de Dunare...

    RăspundețiȘtergere
  20. Tony,
    Da, oricum, o buna parte din Galati e sus pe deal. Cei inundati sunt doar ghinionistii care locuiesc pe la margine...

    RăspundețiȘtergere
  21. Partea buna este ca nu ti-ai pirdut umorul! E mare lucru!

    RăspundețiȘtergere
  22. elite,
    Nici nu aveam de ce sa mi-l pierd, cum am spus, nu la mine e problema. O parte destul de micuta din Galati e afectata, iar eu nu sunt in partea aia micuta.

    RăspundețiȘtergere
  23. Eh, in curand Galatiul devine a doua delta... Imi pare rau pentru tot, pentru oamenii necajiti si pentru incompetenta celor "alesi". Insa sunt sigura ca vor veni zile mai bune. Galatiul trebuie sa fie superb, sincer m-as plimba pe acolo, as fotografia portul, as respira aerul de "Dunare"... insa financiar nu-mi permit sa ajung acolo prea repede.

    RăspundețiȘtergere
  24. Lexa,
    A doua delta sper sa se retraga cat de curand, pentru ca nu am unde merge "peste Dunare" la plaja... (singurul loc unde as merge... in Galati).

    Cand, daca, te hotarasti, te asigur ca nu vei avea nimic de pierdut :) Asta daca ignori anumite personaje desprinse din epoca de piatra :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!