luni, 19 iulie 2010

M-am înrolat în BLOGWARS!

N-oi fi luptat eu nici în Vietnam, nici în Coreea, nici pe frontul de Vest, nici pe ăla de Est... nu l-am cunoscut pe Hitler... nici pe Stalin... n-am stat la o bere cu Che, dar, iată-mă înrolată în armată.

Da, dragii mei, nu e o glumă!
De azi, Iulia e soldăţel, sau soldăţică...

Nu din ălă care trage cu tunul, nici de ăla care pune bombe puturoase în spaţiul intim al inamicilor, ci din ăla care transformă ţăcănitul tastelor în sunet de mitralieră, cuvintele în gloanţe şi blogul într-un adevărat front de luptă.

Mă întorc la BAZĂ.

Iată că...
M-am înrolat în Blogwars!

21 de comentarii:

  1. Alexandra,
    Mulţumesc :D Să fie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti declar razboi! M-am inrolat si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia,
    En Garde! :D ... sau În Gard! :))
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes! Si... ne vedem in transee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Facem echipa toate 3, lucram la strategie, asa ca... pe baricadeee! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia,
    Clar! Fetele rele de la superblog! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru inrolare sa-ti pastrezi gloantele pentru competitie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim,
    Multumesc, dar cu cine am onoarea? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Succes tuturor ! :)
    Hugs:)

    RăspundețiȘtergere
  10. S,
    Mulţumim! :D Sa fie! Temerarul sa castige! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Succes la concurs!!!fie ca cel mai bun să câştige.

    RăspundețiȘtergere
  12. multa bafta , si la cat mai multe articole . eu am aflat cam tarziu

    RăspundețiȘtergere
  13. multa bafta , si la cat mai multe articole . eu am aflat cam tarziu

    RăspundețiȘtergere
  14. poate te intereseaza concursul acesta CONCURS: Câştigă de Valentine’s Day o super periniţă personalizată cu poza persoanei iubite http://furios4you.wordpress.com/2010/12/31/concurs-castiga-de-valentines-day-o-super-perinita-personalizata-cu-poza-persoanei-iubite/

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!