vineri, 9 iulie 2010

Feşăn de cuplu

Am să încep în forţă, pentru că nu găsesc niciun început potrivit, ceva de la care să pot face trecerea într-un mod absolut natural spre problema în cauză.

Apoi nici nu ştiu foarte bine dacă e vorba de o problemă, atât timp cât e de comun acord, nimeni nu ucide pe nimeni, nimeni nu strâmbă din nas şi clar toată lumea se complace.

La ce mă refer... Păi, mă îndoiesc că sunt singura care a observat tendinţele modei de câţiva ani încoace, când vine vorba de un cuplu...
Deci, să fie clar, nu o judec pe ea, singurică la şoping, sau pe el, singurel cu o bere în faţă, la terasă.
 Îi judec pe ei împreună, aşa cum se prezintă unul lângă celălalt.

Nu sunt nici critic de modă, în plus, devin destul de tolerantă chiar, când vine vorba de a-mi da cu părerea despre unii şi alţii.
Cu toate astea, tendinţele feşăniste ale cuplurilor din ziua de azi îmi stârnesc râsul. Şi nu, nu mă refer la toată lumea. Nu aş putea, nu mi-aş permite. Există şi oameni cu simţ artistic. Puţini, dar există!
Mă refer, fireşte, la acele cupluri care se plimbă în fiecare weekend prin supermarketuri, pe la galerii, prin cafelene, prin magazinaşe, peste tot pe unde umblă lumea bună.

Din punctul meu de vedere (bat la pariu că nu numai al meu) există un adevărat tipar al cuplurilor de genul ăsta, o specie care nu e pe cale de dispariţie, ba din contră, se înmulţeşte ca răceala ori ca gripa, prin aer...

Ea: tocuri, fustiţă bufantă gen dovlecel, destul de elegantă, dar totuşi bufantă... dresuri licra, bluziţă Botezatu, cercei roată, sclipicioşi, machiaj strident de seară, purtat ziua. Coafura şi ea pe măsură, asortată cu cerceii, rotocoale-rotocoale prin păr.
Ok, kitch, nu m-aş îmbrăca niciodată aşa, dar apreciem barem eforturile de a a avea grijă de ea, de a atrage atenţia, de a fi femeie, cu toate că treaba asta îmi aminteşte de ritualurile de împerechere a anumitor specii de păsăret. Chiar şi aşa, femeia se chinuie, pune pe ea tot felul de combinaţii, totul ca să fie elegantă...
Până la urmă cu bunul gust te naşti au ba... nu e vina ta, e vina ăluia care te lasă să ieşi pe stradă aşa... Dar, cum am zis, apreciem maxim străduinţa!

El: eeeh, dacă ea e kitchoasă, el e pur şi simplu indiferent! El nu se va complica să atingă nici măcar un pic cotele ei de eleganţă scremută.
Nuooo, el va purta, pantaloni scurţi portocalii sau hauaieni, şlapi între deget sau tenişi, păr pe picioare cât pădurea amazoniană (şi mândru nevoie-mare de asta), tricou mulat de plasă cu puta madre (măta pute), ghiul la degetul mic al mâinii, mână ce o plasează strategic pe fundul consoartei sale, sau de după gâtul ei - în scopul de a arăta la toţi fraierii că aia e femeia lui.
Mersul lui va fi cu atât mai miserumpist cu cât al ei va fi mai băţos.
Pe faţa lui se va putea citi cu uşurinţă dorinţa de a merge la plajă sau la un grătar. Vestimentaţia nu îl va trăda câtuşi de puţin.

Împreună, vor putea fi numiţi omul şi femeia lui, ai anului.
Şi, ca să-şi câştige această titulatură, vor colinda weekend de weekend zonele de mondenitate maximă a fiecărui oraş Se vor numi iubi sau iepuraş, unul pe celălalt şi nu vor ezita să se ţocăiască de fiecare dată când se vor afla în publicul cel mai public.

Mă gândesc că un cuplu de genul ăsta ar putea avea parte, în cele din urmă de o nuntă extremală... vorba cântecelului de mai jos...

19 comentarii:

  1. :))) Foarte tare articolul :)) Ce realizare: "omul şi femeia lui, ai anului." :))Acum cateva seri, la o plimbare prin parc, aveam un astfel de cuplu in fata. Vestimentatie asemanatoare, din juma' in juma' de metru se opreau sa se mai "ţocăiască" putin :D De acum stiu cum sa-i numesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) ...ma faci sa rad!! :)))))
    tricou mulat de plasă cu puta madre (măta pute)
    "puta madre" inseamna altceva...

    Doar nu ai vrea sa se epileze omu pe picioare...
    si eu is epilat in zona sosetelor... si stii ce urat imi sta? :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra,
    Pai, acum le putem da premii :)) Ii putem aprecia la adevarata lor valoare :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Black Angel,
    Stiu ce inseamna :)) Cu toate astea, mata pute cred ca e mai relevant :))

    Eventual iti poti face modele cu bicu :)) in parul de pe picioare, asa ca la punkeri!

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne fereste.....atata mai lipsea, sa imi fac si modele =))
    nu-s eu de vina ca sosetele mi-au smuls tot parut...

    RăspundețiȘtergere
  6. Black Angel,
    Sosetele alea sunt niste sosete malefice, clar! E timpul sa te reorintezi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ... omul era de grota, si femeia era a lui, toata:))))
    Singurul lucru care lipseste din peisaj... este un tatuaj cu chipul cavernosului, aplicat cu mare grija... pe spatele femelei :P

    RăspundețiȘtergere
  8. da.... imi iau dresuri... barem sa ma epileze pana sus =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Black Angel,
    Vezi? Toate au rezolvare ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. S,
    Moaca trunchiata a cercopitecului purtator de slapi nu incapte pe spatele consoartei...

    RăspundețiȘtergere
  11. Tare de tot!
    Eu văd rar cupluri de astea, dar am o prietenă, care, când le intâlnește, se imbolnăvește, pur și simplu..

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu cred ca ne indreptam spre o asa-zisa moda a fiecaruia...Fiecare cum se simte bine!Nu pot decat sa zambesc cand vad asa perechi dar daca lor nu le pasa....

    RăspundețiȘtergere
  13. INCERTITUDINI,
    Mi-e teama pt. prietena ta, daca e sa luam in calcul numarul celor de genul asta...
    Vreau si eu acolo la tine... ca tot ziceai ca tu nu vezi cupluri de genul asta!

    RăspundețiȘtergere
  14. elite,
    Pai, aici nu prea e vba de moda fiecaruia, e mai mult o moda de turma, ca daca ar fi unica i-as numi rebeli, indrazneti, hippie de cartier, orice numai adepti ai spiritului de gloata, nu :D

    RăspundețiȘtergere
  15. oare exista dresuri pana la gat? =))

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte tare articolul asta:)):))

    EU ma gandesc, acum serios vorbind, ce ii uneste pe oamenii astia?

    RăspundețiȘtergere
  17. Monica,
    Prostia cred ca ii uneste :))

    RăspundețiȘtergere
  18. pai ma gandea sa zic asta, dar apoi m am gandit sa nu par......:)):)):))

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!