luni, 19 iulie 2010

Capra crapă piatra-n patru

16 comentarii:

  1. Interesante forografii :) Un puzzle din piatra :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandra,
    Da... piatră şi pământ tare :D
    Să menţionez că pozele sunt făcute într-un cimitir, iar ultima e chiar o cruce scorojită? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow :D Deci...asta se intampla in cimitire dupa multa, multa vreme :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,
    Eu sunt expertul in cimitire :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Woow arata foarte ciudat! Pe acolo se coboara in iad?

    RăspundețiȘtergere
  6. Iulia,
    Uite că nu m-am gândit din perspectiva asta. Nu e rea deloc ideea :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ... mi se pare cunoscut efectul, Si eu aveam vederi de genul asta cand ma duceam la pescuit...

    RăspundețiȘtergere
  8. Black Angel,
    Se intampla, de regula cand sunt diferente mari de temperatura...

    RăspundețiȘtergere
  9. arata interesant ca sunt straturi de culori diferite;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Aduce putin cu Atacama.
    http://www.bejuberu.ro/wp-content/uploads/2010/03/bejuberu.ro-atacama.jpg

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihai Likar,
    Asta mi-a placut si mie :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Summer,
    Sa stii :D Doar ca la mine e mai colorat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu as fi crezut ca piatra si pamantul pot sa formeze astfel de "peisaje", daca nu vedeam :|.

    Totusi, sunt chiar frumoase :).

    RăspundețiȘtergere
  14. Tony,
    Natura e cel mai bun artist... stii cum se spune :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Deosebite imagini doar ca...ai pomenit de cimitir...
    Ma ia cu frisoane - am asa, un sentiment, care nu poate fi descris in cuvinte, de cand toti oamenii mei dragi sunt acolo - ciudat a fost ca, in urma cu cativa ani (vreo 3) mi-am petrecut ziua de nastere acolo, cautandu-i cu sufletul si nu am gasit ceea ce cautam ci doar un pustiu rece si o jale de nedescris... :(

    RăspundețiȘtergere
  16. Corina,
    Pentru mine, cimitirul ăla înseamnă copilăria, oricât de morbid ar suna.
    De ce? Pentru că se află lângă curtea bunicii mele...
    Cunosc toate crucile... ştiu toate pozele de pe cruci... :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!