duminică, 24 iulie 2011

Top 10 - 80s' Goth 'n Punk

Copilașii din ziua de azi ar zice că ăsta nu-i goth, că n-are cum și că goth-ul presupune musai corsețele, machiaj bufnicios și păr lung mortishian. Ei bine, nu-i chiar așa. Goth-ul a început cam de la piesele ce le voi posta eu puțin mai jos; goth-ul se înrudește cu punk-ul (oricât de ciudat ni s-ar părea) și da, e muzica ce mie îmi trezește amintiri ce nu le-am trăit. În concluzie, hai să-i dăm drumul! Ordinea nu e musai de la 1 la 10. Poate să fie de la 6 la 10, de la 1 la 9, de la 10 la 1. Nu mă pot hotărî care piesă îmi place mai mult.

10. Bauhaus - Bela Lugosi's Dead 

9. Sisters of Mercy - Marian

8. Xmal Deutschland - Polarlicht

7. The Cure - Boys don't cry

6. Sex Pistols - God Save the Queen

5. Skeletal Family - She cries alone


4. Cinema Strange - Catacombs kittens

3. Virgin Prunes - I am God 

2. House of Love - Christine


1. Billy Idol - Rebel Yell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!