luni, 25 iulie 2011

Timeless

Mereu am fost pur și simplu vrăjită de vremurile de demult apuse. Cumva nu am putut să mă regăsesc în vremea actuală, în toată agitația asta inutilă pusă pe fast-motion. Nope, nu am să încep să mă auto-analizez cu public pentru că nu-mi șade bine, în plus deja știu cam cum stau lucrurile. M-am prins de mult, ca să zic așa. 

Și cum ziceam... Multă vreme am tânjit în adevăratul sens al cuvântului după niște vremuri pe care, deși nu le trăisem, mi le aminteam aproape perfect. C-o fi vorba de vieți trăite, retrăite și cine știe ce alte psy mumbo jumbo, n-am idee. Nu una clară, cel puțin. Iar din bănuielile mele extrasenzoriale nu am de gând să fac o postare.

Chiar și așa, inadaptată și total împotriva trend-ului cum sunt, cu toate visele și visurile mele de a descoperi mașina timpului (ca s-o pot tăia naibii din timpurile astea), mă aflu acum într-o dilemă. Dacă mâine ar fi să găsesc mașina aia nenorocită în vreun tufiș, cred că aș lăsa-o acolo, în tufiș. Nu mai am nevoie de nicio întoarcere în timp. Nu atât timp cât tu ești aici, în timpul ăsta și nu în altul. Declar cu mândrie că dincolo de tine nu văd, iar lumea asta e mult mai frumoasă pentru că tu ești în ea (cu riscul de-a fi apelat la vreun clișeu). În lumea în care ești tu e ce an vreau eu să fie, iar timpul se scurge cât de încet vreau eu. În lumea asta atemporală, pot să fac oamenii să dispară, așa cum îi pot face să reapară atunci când am eu chef. Pot face tehnologia să regreseze până în punctul ăla în care nu mă mai simt compleșită. În lumea asta, stau cu capul pe picioarele tale, iar tu te joci în părul meu, în timp ce tot ce e în jur dispare. My timeless one.

7 comentarii:

  1. Frumos sentimentul, iti doresc sa-l pastrezi intact cat mai mult timp. Se poate spune ca esti o persoana fericita si implinita. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. iuiii, ce drăguț ai spus-o. iubiți-vă la fel de mult în continuare, asta e garanția că veți fi fericite indiferent de secundă, oră, zi, an... *__*

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!