duminică, 31 iulie 2011

Cântă-mi aleluia

Oh, doamne, în sfârșit. În sfârșit am reușit! Iată ce slujbă strașnică îmi cântă! Ah, și cică nu-i frumos să fii ortodox! Totuși, popă ăsta am impresia că a cam chefuit aseară; vocea lui îmi sună a doagă spartă. O fi fost la vreuna din nunțile pe care le auzeam eu târziu în noapte când mă plimbam de nebună prin oraș... pesemne. Uhm, dar cum de aud atâtea chestii? Ce fel de mort sunt? Dacă asta se întâmplă după ce mori, ce rost mai are să mori? Scopul morții nu era tocmai ăla că nu mai auzi, nu mai vezi, nu mai știi nimic? 

...Și-atunci am deschis un ochi. Fuck! Eu sunt tot la mine în pat iar ăștia de la biserică au pus mocofonul ca să se-audă slujba-n tot cartierul dacă stai la stop. Mă simt ca-ntr-o inchiziție modernă, în care eu nu știu ce vreau, iar ei îți înfundă urechile cu o căruță de credință. O adunătură de credincioși cu batice și băști care odată ieșiți din lăcașul de cult, vor continua să nu se iubească unul pe altul. Sări-v-ar siguranțele de la mocofon!

Pana mea. Preferam prima variantă. 

7 comentarii:

  1. Of! Vorba lui Margaret Cho: "I wish Jesus would come back and say to them: I DIDN"T MEAN THAT!!!!". Ca serios nu inteleg saracii de ce se duc acolo. Si e pacat! Eu imi pastrez parerea ca Biserica Ortodoxa e frumoasa. Oamenii nu inteleg ce trebuie sa inteleaga... din pacate :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca toti care se duc la biserica ar stii de ce se duc de fapt....the world would be a better place la propriu:) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa spun decat atat:
    http://www.pegas-motorizat.com/2010/04/enoriasu-i-pacatos-episcopul.html.

    si nu e ca sa-mi promovez blogul, e un fapt real despre ce bine o duce unu de-i zice episcop

    RăspundețiȘtergere
  4. Marius,
    Lol! Da, bună aia cu I didnt mean that. :))
    Referitor la biserică... nu neg. Este frumoasă, ce-i drept. Partea aiurea e că i s-a denaturat sensul și uite că păcălesc decent citizens like me.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alice,
    Ahem! Cam așa... Dar na că nu-i.

    O zi faină și ție :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cypy,
    Dap, agree. Am și eu câteva exemple prin hardrive-ul din capul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubesc bisericile ca si opera de arta! sa intru sa vad, o rugaciune in fuga, gata! dar slujba in cartier e prea de tot,adica numai in Maroc mai auzeam chemarea la rugaciune la ora fixa de 5 ori pe zi, dar ei sunt musulmani si face parte din regulile religiei lor!
    Daca la mine in cartier as auzi asa ceva m-as lua de cap! :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!