marți, 26 iulie 2011

Postare despre un chestionar care este despre blugi

Ora de sinceritate.
Interesele mele de astăzi sunt să promovez două link-uri. Şi nu, nu am chef de scris, ori de pălăvrăgit pentru că oricum proprietarul link-urilor nu e interesat de aberaţii mele mai mult sau mai puţin deştepte. Nope. Se vrea seo şi promovarea unui concurs în bani cu o postare despre concursul în bani, care de fapt este despre un chestionar ce vrea să ştie treburi despre nişte blugi.

Aşa că, primul link merge fain frumos către blogul Soacra (mică sau mare, care-o fi - probabil că mi-aş da seama dacă aş auzi-o urlând) unde e concursul în cauză, iar al doilea se duce către chestionarul despre blugi, care, odată completat poate aduce şi-ăla beneficii băneşti. Şi da, odată cu această postare mi-am diminuat mie şanşele de câştig, şi, în acelaşi timp mi le-am şi crescut. Ca la nebuni.

The end

Un comentariu:

Give ya best shot!