joi, 21 iulie 2011

Ilie SF

Cică am sfânt. So sais bunica, cel puţin. Nu ştiu cum se face, dar i-a rămas ei bine întipărit în cap cum că Iulia ar fi un derivat de la Ilie. Acum, dumnezău cu mila, dar dacă ar fi să fiu eu sfântă printre sfinţi, ar demisiona cu toţii, punând un afiş mare pe poarta păzită de Petru SF cum că toată lumea e-n vacanţă şi că n-are rost să v-agitaţi aiurea. Cu alte cuvinte: decongestionaţi Raiul că nu v-aude nici dracu.

Ei, dar revenind la numele meu cel sfânt (not), iată că în fiecare an, în mirifica zi de 20 Iulie (sau Iulia?), primesc telefoane, sms-uri, urări, felicitări. Motive de cinste, zic! Ei au impresia că nu mă prind. Eu mă fac că nu pricep aluzia, şi uite-aşa trece şi SF Ilie. Nu, dar acum serios! Ce legătură are Ilie cu Iulia? Ileana nu îmi amintesc să am trecut în buletin şi nici Ilie nu m-a strigat nimeni niciodată, Nu de alta, dar n-am faţă nici de Ilie şi nici de Ileana. Uneori nu am faţă nici de Iulia, dar asta e partea a doua. 

Dacă ar fi să să ne ghidăm după logica asta, ar însemna că orice nume ce începe cu I ar trebui sărbătorit de Ilie SF. Ei, nu serios! Deci, să n-aud! Ziua mea NU e de Sfântul (...mucenic?!) Ilie! Singura asemănare dintre mine şi dumnealui e faptul că amândoi suntem moody şi că avem cam acelaşi tip de tunat şi fulgerat. În rest? Nu suntem tizi, nu ne cunoaştem, tind să cred că dacă am ajunge să ne cunoaştem, nu prea ne-am plăcea unul pe altul pentru că ne-am lovi corn în corn, ş.a.m.d. 

Cu toate că bunica îmi da telefon în fiecare an să mă ureze, ea are voie, pentru că ea are copyright-ul pe chestia asta, unde mai pui că e capricorn-vărsător (therefore, nu te încăpăţâna s-o contrazici că o îmbulinezi masiv). Tot ea mă trimitea cu bomboane pe la rude prin sat, că vezi doamne, omul, de ziua lui trebuie să meargă din poartă-n poartă şi să doneze bomboane. Fireşte că într-un an am binevoit ca până la destinaţie să mănânc jumătate din stocul fizic de bunăciuni. Final destination? Ce să vezi? Toţi stăteau fain-frumos la rând, aşteptându-şi bomboana. Mamaie, tată, nepoţi, căţei, purcei şi... bunic. Ţin minte că atunci când am ajuns la cel din urmă, nemaiavând bomboane, am lăsat cu limbă de moarte cum că anul viitor mă voi recompensa. 

Asta ca să vedeţi de ce nu mai vreau eu să-mi sărbătoresc ziua... numelui (sfântului... că al meu nu e), tocmai pentru că plătirea datoriei mi-ar fi total imposibilă, având în vedere că al doilea an, nebombonitul a ales să dea o fugă până la Petru SF and his bros. 

E 21 Iulie... am scăpat cu punga de bomboane intactă! :D

5 comentarii:

  1. La multi ani.. pentru sfantu ilie :)


    (glumesc) :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Table,
    Degeaba ca nu dau de baut :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau sa te dezamagesc dar eu nu consum bomboane din filme horror si nici bauturi alcoholice...(in zilele de sarbatoare, in restul zilelor consum) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am auzit niciodata de chestiunea asta, mie nu mi-a spus nimeni la multi ani de sfantu' ilie...

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!