sâmbătă, 12 decembrie 2009

End of an Era, birth of another Era



De câţiva ani ţin DVD-ul cu End of an Era, de la Nightwish, în dulap.
Nu m-am încumetat să îl ascult pe tot până acum...
Am aşteptat, probabil, să apară tehnologia necesară, să îl pot astfel savura la adevarata lui valoare. Pentru că, operele de artă trebuiesc tratate cu respect.

Iată că, momentul în care eu să dispun de această tehnologie, demnă de un aşa concert, ultimul cu soprana Tarja Turunen, tocmai a venit!

Mă aşez pe pat, deschid notebook-ul meu cel nou de la Asus.
Ahhh, asta da delectare, îmi spun. În sfârşit am să văd concertul meu preferat la rezoluţia optimă...şi să-l aud până la cel mai fin decibel...
Simpfonia de pixeli şi de sunete fine s-a revărsat pe monitorul laptopului meu ASUS, odată cu butonul play.



Ce am simţit în momentul ăla e foarte greu de descris... atât de greu de descris cum e atunci când trebuie să povesteşti cuiva un vis frumos ce l-ai avut...
Emoţiile şi adrenalina s-au scurs picătură cu picătură prin boxele Altec Lansing...
ochii fiindu-mi delectaţi de imaginile senzaţionale pe care noul meu notebook cu decodor HD era în stare să le redea... simţind-o pe Tarja Turunen cu mine în cameră... exact ca şi cum mi-ar fi cântat la ureche...
Din când în când Marco Hietala se apropia de el şi îmi dedica câte un riff.
Nici Tuomas Holopainen nu se lăsa mai prejos şi mai articula câte un zâmbet aşa cum doar el ştie, din spatele clapelor ce păreau atât de aproape de mine...
Aşa da redare de multimedia...! Aşteptarea mea meritase fiecare secundă...
Iar, cu ajutorul notebook-ului de la ASUS, reuşisem să mă întorc în timp, atunci când Nightwish înregistraseră acel DVD.
Iată că, astfel de jucărele tehnologice ce dispun de conector HDMI pot fi folosite şi ca maşini ale timpului, în concluzie.
A doua zi am aflat că în cartierul meu se luase curentul cam în timpul concertului meu End Of an Era, dar ce-mi păsase mie... Notebook-ul meu ASUS avea baterie bună!

Clar, asta era the birth of another era!

Articol scris pentru Superblog 2009, proba cu nr. 55 (ultima!) ASUS.

2 comentarii:

  1. Nimic nu se compara cu un concert...mai ales unul vizualizat in asemenea conditii de vis! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos te-ai gandit... Sa te bucuri de tot ceea ce-ti ofera un laptop ASUS prin intermediul unei melodii...

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!