marți, 1 decembrie 2009

Aion - continuarea: Ever Dream

ROG A NU SE CITI PE DIAGONALĂ!


PARTEA I - Facerea (AION I)

Ce scriu eu astăzi va semana puţin cu situaţia politică din România, de la ora actuală.
Ca să rimez cu ei, voi scrie cu ochii închişi.

P3 cuuamtul nei"


Mă scuzaţi. Am deschis puţin ochii, ca să vă pot traduce.
Am zis: "pe cuvântul meu"
De ce cu ochii închişi?
Din două motive...
Primul ar fi, că astăzi, de ziua României, cum am zis, vreau să fiu în ton cu actuala guvernare, şi... de ce nu, chiar şi cu justiţia.

Revenind pe scaunul meu, aici jos... la mine în apartament, mă învârt (da, am scaun cu fâţ-fâţ... sâc!), îmi scarpin puţin creştetul şi încep să mă gândesc cum ar fi fost, dacă eu aş fi jucat vreodată Aion, joc produs de NCsoft, şi adus în România de către TNT Games.

Ăsta ar fi cam al doilea motiv, pentru care, acum tastez cu ochii închişi.
Sinceră să fiu, cred că singura care are aici de pierdut, că a trecut cu vederea un astfel de joc, sunt EU... Iar lucrul acesta l-am relizat după ce am urmărit câteva secvenţe postate pe site-ul oficial Aion.
Să mai zic că motorului grafic este CryENGINE, folosit şi în Far Cry?

Pentru cei interesaţi să îmi dea dreptate, dau această listă de link-uri promoţionale, foarte foarte utile!

MEDIA 1
MEDIA 2
MEDIA 3

MEDIA 4
MEDIA 5


Despre Aion I

Acţiunea jocului Aion se petrece în Atreia, o lume extraordinar de frumoasă, ruptă în două, de un cataclism nimicitor, în vremuri străvechi.
Jucătorul, ca să aducă salvarea lumii din care face parte, trebuie să exploreze suprafeţele Atreiei: insule plutitoare, peisaje luxuriante ş.a.m.d.
Bineînţeles, că poţi alege o tabără, din care să faci parte, şi ai de ales dintre The Chosen şi The Fallen (râmâne la latitudinea ta unde te regăseşti mai bine), aceştia fiind locuitorii celor două părţi ale Atreii. Părţile sunt unite de the Tower of Eternity, aceasta funcţionând ca poartă către Abyss, cât şi portal între cele două dimensiuni.
Adevarata acţiune începe, în momentul în care, locuitorii Abyss-ului (un fel de Iad al acestui joc) Dragonii, sunt treziţi la viaţă, şi, ca orice locuitori ai Iadului, având o mare dorinţă de a se răzbuna pe cele două lumi.
Cele două lumi, deşi luptă pentru aceaşi cauză, să se salveze de înfricoşătorii Dragoni, ura ce şi-o poartă unii altora, se intensifică şi îi face, în acelaşi timp vulnerabili.
Acum ştii povestea, îţi alegi personajul... şi... LET THE GAME START!


PARTEA II - Ever Dream (AION II)


Acum e rândul meu să fiu scenarist.
Şi, ca un bun scenarist, trebuie să gândesc scenariul din toate punctele de vedere.
Aşa că, înainte de toate, voi stabili coloana sonoră.
Cum linia jocului se bazează pe creaturi mitologice cu iz celtic, opţiunea mea ar fi câteva din melodiile celor de la Nightwish, cum ar fi melodia aceasta:


(pentru părţile mai liniştite ale jocului...)

...Şi melodia aceasta:


(...pentru părţile jocului dominate de luptă şi haos)

Pasul doi, ar fi încropirea personajului cu care am de gând să lupt. Pentru că, in Aion II, am posibilitatea de a face personajul să-mi semene mai mult, personajul meu, va arăta in felul următor:


Numele personajului meu va fi keltoighost, din doua motive, pentru că, acesta este nickname-ul meu de vreo 4 ani, iar al doilea motiv este semnificaţia primei părţi din el (keltoi) care, prin traducere, înseamnă celt.
Acum, că personajul îmi seamănă leit, tot ce îmi rămâne de făcut, este să încep să vă povestesc Aion II, şi să-l joc, în acelaşi timp.

În partea a doua a jocului, The Chosen şi The Fallen au decis că nu e niciun rost să mai lupte unii împotriva celorlalţi, ei fiind parte a aceleiaşi rase, de fapt, însă, nici acest lucru nu este cu putinţă să se realizeze, datorită portalului, ce nu poate fi deschis cu uşurinţă.
Acum pericolul este cu mult mai mare decât prima dată.
Dacă în prima parte, Dragonii erau singura lor ameninţare, acum Dragonilor li s-a alaturat o forţă a cărei răutate depăşeşte orice limită. O forţă apocaliptică inteligentă ce nutreşte dorinţa de a subjuga cu ajutorul Dragonilor lumile celor de la The Chosen si The Fallen.
Numele acestei forţei este Tir na nOg (ca în religia proto-indo-europeană), se prezintă sub forma unei forţe acorporale luminoase. Are capacitatea de a subjuga mintea jucatorului şi de a emite unde electro-magnetice.
Scopul Tir na nOg este ca, odată cucerite aceste doua lumi, să formeze Imperiul Khnum (ca în mitologia egipteană), pe care să îl populeze doar cu spirite malefice.
Scopul jucătorului este acela de a lupta împotriva acestei forţe ce controlează Dragonii, să reunească în toată puterea cuvântului cele două lumi, şi să reconstruiască Atreia sub numele de EVER DREAM.

***

Cum se termină jocul, depinde de fiecare jucator, aşa cum lumea politică şi justiţia sunt conduse tot de nişte jucători, alţi jucători... mai talentaţi, sau mai puţin talentaţi. Totul depinde de joy-stick-ul lor!

Mă mai învârt o dată cu scaunul şi vă zic SPOR LA JOACA!

Text şi editare foto: IULIA DIANA MIHAI
Muzică: Nightwish

Material realizat pentru Superblog 2009, proba opţională. nr. 40, TNT Games.

6 comentarii:

  1. Rapida ca intotdeauna! De unde stii asa bine istoria si mitologia lumii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, rapidă sunt pentru că majoritatea chestiile pe care le fac, se întâmplă în faţa compului...

    Mitologia lumii nu pot zice neaparat ca o ştiu pe toată.
    O ştiu pe cea celtică, sunt pasionată de ea!
    Şi, cum toate mitologiile se leagă între ele... mai ştiu câte una, câte alta şi din alte mitologii.

    Cu toate astea, în articolul de astăzi, n-am folosit decât numele mitologice, fără trăsături...

    RăspundețiȘtergere
  3. De observat ca si tu si dreampoet ati apelat oarecum la...muzica.

    Sincer... mie nu-mi inspira nimic legat de muzica (sau de vreo melodie) un joc ca acesta! :D
    Dar scenariul... ca de obicei, foarte reusit!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, eu cred că am scris prima articolul, aşa că da... eu a apelat prima la muzică, dreampoet probabil al doilea... şi cine-o mai fi care a folosit o metodă asemănătoare.

    Ca să îţi inspire ceva, ar trebui să şi asculţi melodiile :)

    În plus, poţi oricând să închizi audio când joci... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adavarul e ca ai imaginatie. Si ca imi place cum gandesti o posibila continuare pentru Aion 2 - alerta, imprevizibila, magica!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hehe, mulţam, sper ca şi juriul să gândească ca mine... :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!