luni, 21 decembrie 2009

Cum o dai, tot nu-i bine...

Într-o avalanşă de gânduri bune, postări iluminatoare crăciuniste... hop şi eu. Trebuie să recunosc, că la începutul acestei luni, aveam gânduri mari, în legătură cu o postare iluminatoare, ce avea să îi facă pe cititorii mei să pice de scaune, să se lovească la poponeţe şi să zică... uite filosofia ce-o căutam eu pe la bibliotecă...
Totul avea să aibă legătură cu fenomentul ce ne învăluie pe toţi, în aceste momente.. (am vrut să zic sacre... dar ceva mă reţine!), un fenomen ce mie îmi place să-l numesc Scrooge-ism Patetico Obsesiv.
Da, da, da... toţi suntem mai buni, toţi vrem să dăm cadouri, bani la săraci, să donăm sânge. E un fenomen impresionant, care ţine 3 zile. Doar aici vorbim de minuni, nu?
Bine şi atât, ar zice unii.
După cele 3 zile de Crăciun putem să revenim la vechile noastre obiceiuri, pentru care ne vom căii, cel mai probabil anul viitor, tot de Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!