miercuri, 21 aprilie 2010

Prima reclamă a păpuşilor Barbie (1959)

17 comentarii:

  1. Super tare! Ce-mi mai doream și eu una din astea când eram mică... Nici acum nu m-aș supăra să am una. De colecție, nu că m-as mai juca cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut un clan întreg... Apoi am avut şi rivale gen Cindy... şi atunci să vezi bătălie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. iti imaginezi... cum ar arata o Barbie facuta dupa moda zilelor noastre????... un dezastru!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. tin minte ca nu-mi dorisem niciodata o papusa de-asta! Mi se pareau slabanoage! ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoase si decente erau :)
    Si mie mi-au placut mult, dar le-am cam stricat pe toate care mi-au ajuns pe mana. :D Doar una a rezistat si inca o mai am :P

    RăspundețiȘtergere
  6. ha,hsa,nu stiam ca-i asa purie, parea mai tinerica :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Black Angel: păi există şi în zilele noastre şi sunt îmbrăcate, da... oribil.

    RăspundețiȘtergere
  8. Orry: eu am bătut mult din picior! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. MadMe: din păcate, nici eu nu mai am idee pe unde sunt ale mele... cel mai probabil prin pod pe la bunica...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos erau imbracate pe atunci, si trasaturile fetei erau mai fine. Acum au trasaturi de americance siliconate :))
    Din cate papusi Barbie am avut mi-a mai ramas doar una, imbracata cu o superba rochie albastra de printesa... pacat ca posetuta, pantofii si diadema s-au pierdut.

    RăspundețiȘtergere
  11. Clar şi majoritatea femeilor după care era concepute erau altfel.
    Nici nu mă aşteptam ca rochia să aibă altă culoare :D
    Cum nu mă aşteptam nici să mai ai accesoriile:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulţumesc. :)
    Am să mă ocup mâine de chestia asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu acum as vrea una;))

    cand eram mica nu mi placeau:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie da, însă acum prefer oamenii.
    Iar dacă ar fi să vreau ceva, vreau păpuşi de colecţie, eventual pe astea din reclamă :D

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!