luni, 5 aprilie 2010

Pentru că merit!

...am primit premiu. Un Sunshine Award de toată frumuseţea.
De regulă nu prea mă pasionează lepşele, dar, când e vorba de primit premii, sunt prima! 
Complimentele şi premiul virtual vin de la Alexandra, cu rugămintea ataşată să menţionez zece lucruri care îmi plac, fie ele de orice gen, din orice categorie.
Aşa că, iată cele zece...Ordinea nu e neaparat cea reală. De fapt, nici nu cred că există o ordine.

  1. Pisicile
  2. Lacrimosa
  3. Celţii
  4. Cămăşile victoriene
  5. Greta Garbo
  6. Fotografia
  7. Să scriu
  8. Filmele vechi 
  9. Antichităţile
  10. Bicicleta
Premiul, pentru că aşa am văzut că e moda, am să-l dau mai departe unui număr de şapte persoane.
Pentru că aşa vreau eu!
În mod normal, i l-aş returna Alexandrei, însă deja cică i l-a mai returnat cineva, iar eu nu sunt copycat.
I l-aş mai trimite şi bunei prietene şi tize, Iulia, însă şi ea, ca şi mine, l-a primit tot de la Alexandra.

Aşa că, premiul de azi, merge la:

Sky
Grişka
Adi Vera
Tony
Gigelitatea
Orry
Monica Olteanu

11 comentarii:

  1. Avem in comun cel putin o pasiune. Insa, cu siguranta, suntem pe acelasi camp magnetico-paralelo-pamantean cu inca vreo cateva lucruri care ne plac amandurora.

    RăspundețiȘtergere
  2. De lucrul ăsta m-am prins deja de ceva vreme :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat si sarutmana pentru premiu.

    As minti daca as spune ca nu imi place ceva, imi place totul insa uneori starea mea de spirit nu se pliaza decat pe o parte din lucrurile care-mi plac.

    In momentul de fata cel mai tare mi-ar placea sa treaca mai repede timpul, asa vreo luna. (sau mai putin de-o luna)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciprian, cu placere mare.
    Lasa ca si eu as fi adaugat vreo 200. Desi sunt selectiva de felul meu.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult de tot pt pt premiu. Din cauza ca netul nu imi mergea atunci, am postat un articol in semn de multumire:) cred ca e penultimul. Multumesc:):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica Olteanu: FEREASCA SFANTUL! Da' CE, GATA, abandonam blogul? CUM sa fi fost asta "ultimul articol"? (sau - ma rog - penultimul) :P :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Monica nu se lasă ea cu una cu două. :)
    E o temerară.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu destule despre ea pt a face ACEASTA apreciere, dar frumoasa este si inteleapta si spirituala pare sa fie (dupa autocaracterizarea de la profil). Sa traiasca! (bine! :P ) si sa evolueze frumos! La mai mare si numai bine! @};-

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!