vineri, 23 aprilie 2010

Amintiri din Epoca de Aur

La recomandarea cuiva drag (şi cu gusturi bune) am urmărit Amintiri din Epoca de Aur.
Film românesc, format dintr-un set de câteva povestiri amuzante şi isteţele, cu iz comunist.
Un fel de râsu-plânsul.
Filmul e regizat de wonder-kid-ul, Cristian Mungiu, care, deşi cu prima peliculă (câştigătoare la Cannes) nu m-a prea dat pe spate, cu Amintiri din Epoca de Aur chiar a reuşit să-mi smulgă un zâmbet.

De asemenea, Amintiri din Epoca de Aur aminteşte destul de mult de Nunta Mută a lui Horaţiu Mălăele, film tot românesc (logic) care mi-a plăcut foarte mult, de asemenea, şi, pe care bineînţeles, îl recomand.
Pe cuvânt de pionier!

2 comentarii:

  1. Nunta Muta am vazut si mi-a placut.asta inca nu, dar daca il recomanzi,eu te cred pe cuvant si am sa il urmaresc.
    alina,fosta colega:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar te rog, Alina, dragă, chiar te rog :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!