vineri, 11 februarie 2011

Stări de Spirit (26)

 
'Coz I love you.

3 comentarii:

  1. Cred ca nu am sa pot sa-mi raspund pana mor, ce imi place mai mult, piesa sau povestea?
    Mi-a facut mare placere "sa le ascult", si piesa, si povestea!

    RăspundețiȘtergere
  2. VirtualKid,
    Eu pe vremea cand aparea eram copil, dar imi aminteste de chestii foarte frumoase :) Plus ca acum se potriveste cu prezentul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,
    Detinem mai multe site-uri printre care jocuri-joculete.org si jocuri-masini.in si dorim sa va facem o propunere de colaborare .
    Va adaugam linkul pe site-ul jocuri-joculete.org page rank 3 ,1500 vizitatori/zi sau pe blogull www.viitorulinromania.blogspot.com .
    Pe site-ul d-voastra va rugam sa adaugati linkul http://www.jocuri-barbie.in cu titlul Jocuri barbie .
    Asteptam raspunsul d-voastra .
    Va dorim o zi buna .
    Multumim !

    PS "Nu cumparam spatiu publicitar ,dorim doar un parteneriat intre doua sau mai multe site-uri"

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!