joi, 3 februarie 2011

Către toţi cei cu frică de Dumnezeu!

Primesc azi acest mail (fireşte, în folderul de spam):

Dear Beloved in Christ,
Happy New Year 2011 to you!!
I am Mrs. Anita Campbell an aging widow suffering from long time illness. I have some funds I inherited from my late husband, the sum of US$7,200, 000.00 and I needed a very honest and God fearing Christian that will use the fund for God's work, I found your email address from the internet and decided to contact you. Please if you would be able to use the funds for the Lord's work, kindly reply for further details.
Mrs. Anita Campbell.

Mă gândesc că Anita e sigur made in India. Nu de alta, dar am auzit eu că acolo ar fi multă forţă de muncă spam-uitoare, ce ar sta pentru -1$ pe oră în genunchi şi degetele pe tastatură.
Cum altfel să-mi explic eu exprimarea în Ingliş ce geme de accent indian? (mă rog, unul din miile de accente indiene).

Aşa că, dear beloved in Krishna and Vishnu, cred că te refuz. Nu vreau să îndeplinesc niciun Lord's work. Dacă ţi-aş accepta donaţia, ţi-aş toca banii pe alcool, etnobotanice şi orgii sexuale, ca a real rocker ce ascultă dubstep ce sunt.

Mulţumesc!

P.S. Auzi la ei: God fearing Christian! Am mai primit eu mail-uri spam de la loterii şi alte parascovenii, dar ăsta e chiar inovativ! Go India!

5 comentarii:

  1. Primesc regulat rahaturi d-astea in spam, dar ce se intampla acolo se numeste "101 scam". Si majoritatea sunt nigerieni, asa ca "prietena" ta cam tot asta e. Care defapt e unu din miile de indivizi ce fac asta :D
    E un american tampit care face misto de astia, le trimite laptopuri antice si masini de spalat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adrian Arhire,
    Logic ca sunt cu miile, mailurile de genul asta. Faza e ca asta s-a remarcat prin text! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chestii d'astea se ascund (sau nu) destul de des in casuta mea postala, dar, belive me sau nu, le sterg fara sa le citesc. Consum prea multa energie sa le citesc, sa le traduc si sa le mai si gandesc vreun raspuns urat. Ca eu nu stiu sa raspund frumos. In alta ordine de idei..., te salut calduros. Mi-e tare frig. Nu se mai opresc gerurile. Ma termina psihic :))

    RăspundețiȘtergere
  4. QED,
    Nici eu nu le citesc, dar asta suna tentant :)) M-a atins la punctul slab! :)) Cat despre salutari calduroasa, momentan imi cam ingheata si mie degetele pe tst, deci, le primesc cu drag! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu primesc cel putin 10-15 chestii din astea intr-un an. La inceput le raspundeam si le spuneam sa-si caute alti fraieri, acum nici nu ma mai obosesc sa le citesc... ajung undeva in transh si dupa aceea se pierd in neant.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!