luni, 14 februarie 2011

Noi doi, bostănel în bostănel de Valentine's Day

Nu am să mă lungesc prea mult cu postarea asta, pentru că nu-şi are rostul. Am să încep spunând un yuck din toţi rărunchii.
Valentine's Day. Nici măcar nu o să-i spun Sfântul Valentin pentru că nu e cool. Nu e la modă, nu e în trend.

Am să iau două situaţii care pur şi simplu m-au făcut să râd.

Prima

Mă plimbam eu alene prin oraş acum câteva zile. Când, în vitrina unui magazin ce văd? Ei, în vitrina unui magazin respectabil trona fericită o inimioară de pluş pe care scria maiestuos: TE IUBESC, FLORICA! Am o sugestie: nu mai bine ai scrie Florica, ceva de genul Flory-k? Nu de alta, dar sună muuuult mai cool şi mai fanchi.
Mai am o întrebare, who the... is Florica? Serios! Vreau să ştiu!

A doua

Tricouri cu mesaje coochie-coochie, te iubesc şi te ador ca pe-un pui de curcă chior, imprimate pe tricouri. Haideţi, oameni buni... Cine Dumnezeu să poarte pe stradă un aşa tricou? Eventual, moaca ta şi moaca lui în aceaşi poză. Voi zâmbind seducător la aparat. Bostănel în bostănel, cum îi stă românului bine.

Serios acum! 
 
Nu vă închipuiţi că am reacţia asta pentru că sunt an old hag, singură cuc. Old hag oi fi, dar singură cuc nu. Ba din contră, iubesc, sunt iubită, sunt chiar foarte logodită, însă nu voi sărbători Stupid Valentine's Day, nu voi cumpăra inimioare pluşate cu numele ei, şi nici măcar nu voi spune La mulţi ani, draga mea
Şi nu din lipsă de dragoste, pentru că, aşa cum am zis, dragoste este din plin. Ci pentru că nu mă încântă efectul de turmă şi pentru că sunt de părere că ziua îndrăgostiţilor poate să fie atunci când simt eu, nu când îmi cere lumea. Dragostea e constantă. Părerea mea. 

Liber la mitralieră. 

14 comentarii:

  1. Cum? tu chiar nu stii cine-i Florica?
    Este muza lui "facar-ol flauar".

    RăspundețiȘtergere
  2. VirtualKid,
    Mister rezolvat, bag de sama...

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) eu avui o revelatie.Stiu eu o vorba de cativa ani,ca-n Februarie se frichi-frichi pisicile.Poate ca d-aia-i Valentinul acum.
    Si ma gandesc si asa,ca pentru noi astia anormali, de nu iubim Valentinul,e amuzant, dar alora,de l-au sarbatori anul trecut si-acum nu mai au cu cine,le vine greu.Sunt sadica stiu,dar anul trecut isi trimiteau inimioare,ca anul asta sa-si trimita ce?

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos spus ca dragostea e constanta :) Perfect de acord, putem arata in fiecare zi ca iubim, nu avem nevoie de o zi in care nu mai vedem de atatea inimioare :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetita Junglei13,
    :)))))))) ce atenta esti la viata sexuala a pisicilor :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexandra,
    Indubitabil, sa stii! :D Multumesc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. interesul comerciantilor+efectul de turma=valentine s Day

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine ma enerveaza toate sarbatorile (oricare ar fi ele) care mobilizeaza lumea si ii fac pe toti sa se calce in picioare la cumparaturi si la urari de doi lei, facute din obligatie (complezenta). V.day intra in categoria "prosteala ieftina" si inutila.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihai Motrescu,
    Efectul de turma e prin definitie molipsitor si binefacator unora...

    RăspundețiȘtergere
  10. Great minds think alike! Imi place sa o spun si o voi repeta ori de cate ori voi avea ocazia.

    Nu suntem singurele care nu vad cu ochi buni aceasta pseudo-kitschoasa chestie numita Valentine's Day. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Lexa,
    In-very-deed! Se adună rândurile, observ! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu-mi place spiritul de turma si nu cred ca tb sa zic te iubesc doar pentru ca cineva a hotarat ca asta tb facut intr-o anume zi. Intotdeauna am iubit gesturile facute fara ocazii, cadourile de suflet care te iau pe neasteptate. Eu nu cred prea mult nici ca a spune te iubesc e asa important, cuvintele astea se folosesc prea des fara sens...prefer gesturile, privirile, momentele cand sufletele se intrepatrund...Daca este sa ma gandesc la ceva simbolic pentru dragostea noastra, de exemplu, o sa ma gandesc la un inel din scoica primit in urma cu 10 ani care valoreaza infinit mai mult decat diamantele primite dupa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu trebuie sa fii singura ca sa fii anti Valentine's Day, trebuie sa ai cat de cat simtul ridicolului...

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!