marți, 31 august 2010

Top 10 Attractions, ca să zic aşa...

Cum zilele astea iar sunt ocupată... iar când nu sunt, am netul picat, mă transform (atipic mie) într-o tipă telegrafică şi postez mai rar. Dar, îmi revin eu la starea iniţială imediat... Stai aşa că vine toamna!

Cu toate astea, nu mă pot abţine să nu postez răspunsul unei lepşe ce am primit-o ieri de la Cami.

Deşi e o leapşă pe care am mai facut-o, o mai fac odată, pentru că, aşa cum mă ştiţi, sunt o tipă destul de îngâmfată şi-mi place să vă bat la cap cu ce-mi place mie. Glumeam. Sau nu.

Bun, leapşa zice aşa, că ar trebui să zic două trei lucruri despre top 10 chestii preferate ale mele.

Recunosc că n-am eu numai 10, dar, am să încerc să mă limitez.

După cum urmează:

* Fotografia. Îmi place să fac fotografie, să văd fotografie, să modific fotografie. Cât de bună sunt, rămâne la aprecierea celorlalţi, însă, mie de plăcut, îmi place. Deşi nu m-am grăbit să mă axez pe un anumit gen de fotografie, trebuie să mărturisesc că am o slăbiciune cea de portret (în cazul în care vorbim despre ceva expresiv... sugestiv), iar ca şi privitor... nu mă pot abţine să nu sorb din priviri fotografia interbelică, sau chiar dinaintea acestei perioade.

*Vinul roşu. Cu toate astea, şi aici se cer anumite circumstaţe, stări de spirit şi un anume cineva. Altfel, vinul nu-şi găseşte loc în graţiile mele. Fie el roşu, rose, alb, sec, demisec, dulce sau demidulce.

*Muzica mea din căşti. Nu pot trăi fără ea, nu mă convingi să trăiesc fără ea, nu mă plictisesc de ea.

*Mdea, îmi place să scriu, să mă exprim. Shoot me for that.

*Filmele vechi. Prin ,,vechi" nu subliniez musai filmele începutului de secol (deşi... alea ar fi cam ze top) ci şi cele făcute mai pe la un '60, hai... '70.

*Surimi. Prietenii ştiu de ce...

*Pisicile. Îmi iubesc mieunătoarea, ea mă iubeşte pe mine, şi nu, we're not sitting in a tree and kissing, cum zice cântecelul. Surprinzător, cam de când mă ştiu, sunt magnet de pisici, toate trăgând la mine ca albinele la miere.

*Hainele, deşi aici ar fi multe de menţionat... pentru că n-ai să mă vezi niciodată îmbrăcată cu unele din obiectele vestimentare ,,la modă"... Nu pentru că aş fi total anti-faşionistă... ci pentru că sunt de părere că  unele haine nu sunt tocmai pentru toată lumea. Ca să mă întorc la ideea principală, îmi plac hainele: hainele mele.

*Îmi place să citesc. Da, probabil că sunt rara avis, dar... atunci când timpul mi-o permite, citesc...

*Să confectionez chestii ,,hand-made". Nu o fac des, dar, atunci când mă prinde febra, nu mă mai opreşti luni bune!

Leapşa merge mai departe către Ada, în mod special, ca să se înveţe minte. OBLIGATORIU.
Cine mai doreşte, cine mai pofteşte?

6 comentarii:

  1. :) Revenim cu placere la deliciosul surimi :) Cat despre filmele vechi, sunt irezistibile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandra,
    Clar! :D Ca tot veni vba, recomand Little Foxes :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia: Mersi :) Chiar epuizasem rezerva de filme. Cu siguranta o sa-l incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexandra,
    Cand mai vrei, sunt o cinemateca ambulanta :D

    RăspundețiȘtergere
  5. :D să mă învăț minte. Păi am mai scris odată top 10. Adică ieri, nu „odată„. O fac iar??

    RăspundețiȘtergere
  6. ada,
    Dacă e musai, e musai.
    Te supui, na...

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!