duminică, 8 august 2010

Back in time

11 comentarii:

  1. Imi pare numai mie că pe aici, pe la oile noastre, cam tot pe acolo suntem?... Ca secol mă refer. Noroc că putem avea bloage:):)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi pare numai mie sau şi altora că parcă am fi cam tot în aceaşi perioadă? În acelaşi secol... pe plaiurile mioritice, mă refer.

    Noroc că aveam bloage:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Marius,
    Din pacate, imi pare mie ca nici macar la fel nu am mai ramas. Se vede o urma clara de involutie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iulia,
    Nu? :D Nu ma pot satura sa le privesc... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce speriata-i saraca pisica din fotografia a doua...
    Si penultima fotografie ce contemporana e (ca atitudine exprimata)!

    RăspundețiȘtergere
  6. Victor,
    Atatea "duble" au talentul de a speria si cea mai viteaza pisicuta.
    Cat despre penultima poza, cred ca dateaza de prin anii 70...

    RăspundețiȘtergere
  7. O cu totul alta savoare. Me likes it! Me loves it! :)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!