miercuri, 21 octombrie 2009

Poveste de seara





A fost odata, ca niciodata, pentru ca daca nu ar fi fost, nu s-ar mai fi povestit, o blogarita pe nume Iulia.
Bineinteles, ca multe erau blogaritele si multi erau blogarii din Imparatia Suprema a Blogosferei, mai ales cei ca ea, cu doar doi saci de PageRank, in visterie.
Visul Iuliei, era sa arate lumii virtuale intregi, si printului PcNews, ca blogul ei http://iulia-diana-mihai.blogspot.com, e cel mai vestit, si cel mai bine inchegat blog de pe suprafata Blogosferei.
Insa, intr-o zi, cum clic-aia Iulia prin lumea intreaga online, doar ea, si sageata ei loiala de la maus, aparu un Banner MAGic ce ii spuse cu o voce precedata de un ecou misterios:
-Tu esti Iulia? (ecou...ecou...ecou)
-Da impara... Mhm... da Bannerule MAGic. Cu ce te pot ajuta?
-Pentru ca ai dat clic pe taramul meu, am sa-ti indeplinesc 5 dorinte magice.
-Dar parca toti dadeau cate 3, tu de ce 5?
-E super-oferta, taci ca-i criza, apreciaza si nu mai comenta! zise Bannerul MAGic.
-Da, sa traiti.
-Asaaaaa... zi-mi te rog prima ta dorinta!
-Pai Bannerule... ahm... ce sa zic... da-mi 1000 de vizitatori unici pe zi... imi dai?
-Iti dau! (se auzira niste clopotei magici... CLIIIIINC)
-Ia te uita... hehe... ce minunatie! A doua dorinta... Hm, as vrea sa imi dai inca 3 saci de PageRank... sa am acolo, pentru iarna.
...Si a doua dorinta fu indeplinita. (cliiiiinc!)
-Care iti e a treia dorinta, Iulia? zise Bannerul MAGic?
-Pai, a treia dorinta ar fi, sa imi pui un link la Mihai Bendeac pe blog. Poti?
-Link la Mihai Bendeac pe blog, sa fie! (cliiiiiiinc!)
-Mai ai doua dorinte! Foloseste-le intelept.
-Pai, a patra, as vrea sa fie locul 1 in Taramul ZeList, sa fiu mai tare ca Umbrela Verde si ca Zoso!
Si a patra dorinta, fu si ea indeplinita.
-Care iti e ultima dorinta?
-Ultima dorinta... pai, am auzit eu ca exista un Taram Minunat, unde totul e atat de frumos, ca in Shambala lui Eliade, faza e ca doar cei privilegiati pot intra acolo, e ca un fel de club exclusivist, in care eu vreau sa intru. Sigur ai auzit de Taramul Hostway. Imi doresc un domeniu in Taramul Hostway atat de mult!!!
CLIIIIIINC!
Minunea se indeplini, Iulia deveni astfel cea mai cunocuta dintre blogari. Vestea ajunse chiar si la urechile printului PcNews.

Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus poveste-asa!



Articol scris pentru Concursul PcNews.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!