miercuri, 21 octombrie 2009

Jim Morrison, o diva chiar si dupa moarte!


Citeam ceva foarte amuzant pe Metalhead zilele trecute. Cum ca fantoma solistului de la The Doors, ar fi fost zarita prin cimitirul unde artistul isi "face veacul", ba chiar, pentru ca Jim ramane artist chiar si dupa ce incepe sa ii putrezeasca laringele, s-ar fi lasat fotografiat chiar la intrarea casei sale mortuare.

Ce ma surprinde pe mine e, cum si-a ales Jim Morrison fotograful. A facut un soi de preselectie printre morminte inainte, si daca da, ce proba le-a dat fotografilor ce s-au inscris?
Cum a fost, cum n-a fost, se pare ca un fotograf a avut totusi prilejul sa-l fotografieze pe artist, iar fotografia sa a facut inconjorul lumii.

Ce fotograf norocos, nu?

Urmatorul fotograf norocos am sa fiu eu...

Si, pentru ca sunteti copii cuminti, va zic si voua reteta succesului, si cum am sa devin eu cunoscuta.

Am sa downloadez o fotografie cu mormantul Gretei Garbo... de exemplu (ca pe Jim mi l-au furat altii, se pare), apoi, am sa fac un colaj frumos, cu o fotografie mai creepy a acestei minunate actrite, si daca nu gasesc una creepy, lasa ca o fac eu creepy! O fac transparenta, si voila!
Si, sa nu uitam de confectionarea datelor EXIF, pentru socarea expertilor.

Ta-da!


Serios acum, e alegerea voastra, daca vreti sa credeti sau nu povestea cu Jim Morrison, care sta in fata casei lui mortuare, ca o diva pe scena, exact ca intr-unul din concertele sale.

Eu ma abtin.

Sa ma ierte Jim, daca ala era intr-adevar el, si il rog frumos sa nu ma bantuie la noapte, ca mi-a ajuns filmul de aseara cu Bela Lugosi, si data viitoare cand mai vrea publicitate, sa vina pe la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!