vineri, 26 martie 2010

Bormaşina mea

Azi am fost la cumpărături... şi am fost foarte lady-like
Parol
Am cotrobăit curioasă pe la fiecare stand cu scule şi obiecte făcute să îi facă pe bărbaţi să se simtă... bărbaţi. 
Am privit produsele expuse, am comparat preţurile, am pus în balanţă preţurile cu diferitele calităţi ale produselor... şi am cumpărat o bormaşină drăguţă, portocalie, nu prea mare, cât să o poată ţine straşnic în mână şi un om nu prea înalt, aşa ca mine, purtător de fustă şi ascultător de muzică cât se poate de clasică.
Oricât de greu ar veni a crede, arătam chiar binişor împreună cu noua achiziţie. Tind să cred că e datorită faptului că portocaliul bormaşinii se asorta de minune cu eşarfa mea cărămizie.

4 comentarii:

  1. Bormasina? Pentru tine?! Oare esti asemeni tipei din "Flashdance"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuuu :))
    Bormaşina e pentru bunicul meu.
    Primisem temă.
    M-am dat cu parfum şi am executat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe asta l-am promovat pe twitter. Mi-a placut pentru ca e amuzanta povestea. :))

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!