luni, 9 mai 2011

Hrăneşte un căţel sau o pisicuţă! - campanie umanitară

Iată că e bun şi Facebook-ul la ceva. Datorită lui mai aflu şi eu de evenimentele ce se întâmplă pe la mine prin oraş. Ei, şi că tot am ajuns la subiectul ăsta, nu am să lungesc prea mult expoziţiunea şi am să trec la subiect. 

În cazul în care duminică, 15 Mai, nu aveţi nimic altceva de făcut....nu, reformulez. Duminică, 15 Mai, ar trebui să fiţi fain frumos în faţa Casei de Cultură a Sindicatelor din Galaţi. Iar când spun asta, mă adresez tuturor iubitorilor de animale. Ba chiar mă adresez şi celor ce nu iubesc animalele, pentru că niciodată nu e prea târziu să aveţi, aşa cum spun englezii, a change of heart. 

Ce se întâmplă acolo? Asociaţia Help Lăbuş strânge măncărică pentru animăluţele drăgălaşe ce le au în grijă. Ba chiar vor fi expuse şi câteva pufoşenii gata-gata de luat acasă. Aşa că, cei ce vă doriţi un prieten, lăsaţi magazinele de animăluţe, pentru că un sufleţel poate fi la fel de iubitor fie că e de rasă au ba. E destul de simplu să faceţi un bine unui pufos şi să-l adoptaţi. Iar binele nu va fi doar îndreptat spre el, ci vă asigur că vă veţi face un bine şi vouă. Pentru că, dacă un om te mai lasă baltă, un animăluţ nu te părăseşte niciodată, ba chiar te iubeşte necondiţionat. 

Cei ce nu au posibilitatea totuşi de a adopta un animăluţ, pot face donaţii de orice fel. Se accepta de la păturele, la unelte de menaj, şi orice ar putea servi drept util.

So, duminică, 15 Mai, în parcarea Casei de Cultură, Galaţi, între orele 10.00-13.00.


P.S. Share postarea, dacă iubeşti animăluţele.




2 comentarii:

  1. Dacă hrănirea animalelor a devenit "acţiune umanitară", ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Zamfir de Turda,
    1. Sa fii om e lucru mare. Iti inteleg aluzia, dar oricum ai da-o, nu e nicio greseala pe-aici.
    2. Decat un comentariu de genul asta, mai bine pass.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!