marți, 7 septembrie 2010

CTRL C - CTRL V: Blogcopy.com, soluţia ideală anti-furt!

Enervarea
Nu ştiu de câte ori vi s-a întâmplat vouă să fiţi copy-paste-uiţi, dar eu, una, sunt cam sătulă de chestia asta.
Şi ce e mai ciudat, e faptul că, mi s-a întâmplat să fiu copiată, chiar după primele două-trei luni de blogging, asta întâmplându-se cam prin 2008 - cu aproximaţie.

La început, am privit situaţia cu mândrie... am zis... măi, dacă mă copiază lumea, înseamnă că blogul meu e destul de interesant.
Ştiţi doar cum se zice... nu eşti bârfit, nu exişti... Numai că, de data asta, raportăm totul la ,,copiat".

Deşi la început, copiatul celorlalţi era amuzant şi poate uşor flatant, cu timpul, situaţia a devenit agasantă, respectivii copipeişti neavând bunul simţi să precizeze măcar sursa de unde copiaseră respectivul material.

Am ameninţat... am mârâit, am dat cu parul virtual, dar, niciun rezultat.
Bineînţeles, aş fi putut oricând să recurg la răzbunări vikinge şi să le buşesc blogurile... dar, ce-aş fi rezolvat? Ei şi-ar fi deschis alte bloguri, că tot sunt gratuite platformele, şi m-ar fi lăsat cu buza umflată. Ba chiar le-aş fi dezvoltat o pasiune din a-mi călări blogul, doar aşa, ca să mă irite mai tare.

Şi gândiţi-vă, toate chestiile astea le-am aflat pentru că sunt eu perseverentă! Nu că aş fi avut la vremea aia vreun progrămel sau cine ştie ce altă şmecherie, care să mă anunţe cum că x individ a binevoit să-şi însuşească munca mea.

Soluţia anti-enervare
Ei, de atunci, lucrurile s-au mai schimbat... Am descoperit metode noi de a-i depista pe cei ce nu pot să gândească pentru ei, şi le-am aplicat!




Cum? Mi-am făcut un cont la blog copy, mi-am înscris fain-frumos blogul acolo, şi am urmărit relaxată cine-cum-de ce... îmi copiază postările sau fotografiile, de pe blog.

Nu a mai trebuit să mă chinui eu să-mi introduc textele personale în motoare de căutare, sau denumirile fotografiilor, pentru că Blogcopy.com a făcut asta pentru mine!

Cu ocazia asta, am aflat cine mă invidiază, cine scrie ca mine, cine vrea să fie ,,eu", sau... cine mă citează!

Pentru că, da... Blogcopy.com, nu este doar un serviciu prin care aflăm pe cine să ne mai enervăm de data aceasta... ci e şi o modalitate prin care reuşim să vedem ce aplicaţii, fotografii, articole... au succes... şi care anume sunt cele ce ar trebui eliminate, eventual nerepetate!

Tot cu ajutorul Blog Copy, aflăm care sunt cele mai importante keywords ale blogului personal sau site-ului.

Ce poate aduce bun toată situaţia asta? Simplu... se măreşte page rank-ul... se măreşte traficul... în concluzie, numai lucruri bune!

Eu mi-am făcut cont la Blogcopy.com pentru că-mi pasă de blogul meu. Ţie îţi pasă de-al tău?

10 comentarii:

  1. Iulia,
    Mie chiar îmi pasă ce se întâmplă cu blogul meu, mai ales că niște persoane mi-au preluat câteva articole și doar după ce le-au citit în niște emisiuni radio m-au întrebat dacă vreau să colaboram.
    Ce trebuie să fac?

    RăspundețiȘtergere
  2. dureri de cap? fum pe urechi? solutia : xerox =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut şi eu probleme la un moment dat: eram revoltat că mi se fură munca. Şeful nesimţiţilor din presa locală mi-a explicat că el nu fură. Şi am fost de-acord: frecându-se prea mult de ţigănci, învăţase să ciordească!
    Apoi, mi-am zis, de vreme ce tot nu aveam ce să le fac!, că: eu ce scriu şi ce fotografiez, pun pe net aşa cum aş pune pe o frunză pe un râu! Fiecare face ce-l duce mintea cu ce am creat eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. INCERTITUDINI,
    Pai, in primul rand instaleaza-ti serviciul celor de la blogcopy, ca e gratis si rau n-are ce sa-ti faca...

    Apoi, depinde de emisiuni si de posturile radio... Decizia e a ta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Black Angel,
    Aia e cauza... Efectul ar trebui sa fie altul
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Zamfir,
    Pai, fiecare face exact cat il duce mintea... Oricum e trist ca oamenii recurg la furaciuni... Si ce e mai grav e ca de cele mai multe ori, nu prea ai ce sa le faci...

    RăspundețiȘtergere
  7. e interesant
    la prima mea zi libera o sa ma ocup de treaba asta
    multam fain:):*

    zi frumoasa sa ai:)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!