luni, 7 iunie 2010

Frica din dulap

De câteva zile bune, tot încerc să-mi amintesc cum se numea videoclipul ăla pe care îl vedeam eu pe Mtv, pe vremea când eram copil şi care mă speria groaznic.

Tot ce-mi mai aminteam era că e vorba de nişte picioare de robot care se agită, de nişte capete de gips, de muzică proastă electronică şi de numele unuia care rima cu Louie sau cu Stewie.

Pentru că am povestit amanuntele astea cui trebuie, iată că videoclipul mi-a fost găsit.

Aşa că, dacă unora le era frică de clovni, altora de bau-bau, iar celor mai mulţi de Dracu ce stă gata-gata să te ia dacă înjuri, mie îmi era (şi încă îmi este...) frica de roboţi.
Roboţi cu trăsături apropiate de cele umane, roboţi care n-au ce face şi se upgradează singuri, roboţi care apar de unde nu te-aştepţi şi fac oamenilor ca mine, viaţa amară. Ce să mai... tastez tremurând.

Astfel, revenind la videoclipul cel simpatic, pe autor nu-l cheama nici Louie şi nici Stewie, însă îl cheamă Herbie, Herbie Hancock. Şi, da, rimează şi cu Louie şi cu Stewie.
Melodia (dacă îi pot spune aşa) se numeşte " Rock It" (...datează de prin 1983), şi, dacă Herbie cel electronic n-ar fi avut inspiraţia să îi ataşeze un videoclip de speriat copilaşi sensibili, probabil nu şi-ar mai fi amintit nimeni de ea, având în vedere că melodia sună destul de banal. Cu siguranţă eu nu mi-aş fi amintit de ea.

Darrrrr, cum să nu îţi aminteşti de un astfel de videoclip? Ciudat e că mă speria, dar mă atrăgea în acelaşi timp.

Ce m-a amuzat foarte tare a fost un comentariu ataşat la pagina de youtube, care spunea cam aşa:

"So much for sleeping with my closet door open.
All those pants... I don't trust them anymore."

Ala că, play Herbie, play!



Mulţumesc Mab! :)

8 comentarii:

  1. o daaaa! dupa ce am vazut video-ul...am ajuns la concluzia ca ai dreptate e cam infricosator!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. realbadpisy,
    Fobiile sunt fobii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Creepy rau :D Cred ca oricand l-as vedea as inchide repede usa la sifonier sa fiu sigura ca nu ma invadeaza hainele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. A;exandra,
    Daca mai au printre ele si robotei din gips, deja e caz de horror movie :D

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm.. nu am vazut niciodata videoclipul, dar melodia inca e folosita!! cel putin o parte! nu mi se pare chiar asa de horror! mereu mi-au placut robotii..si tot ce tine de informatica si electronica!(erau perioade cand vroiam sa fac si eu unu..dar nu aveam piesele necesare!! acum nu prea ma mai incanta)
    Mai mult ma sperii de persoane decat de roboti!
    So Rockit :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Black Angel,
    Fiecare cu stolurile lui de pasarele :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Îîîîhhh... ce videoclip bolnav...
    Cei care l-au realizat aveau probleme serioase cu capul.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!