joi, 14 ianuarie 2010

Realul face trafic de carne vie

Probabil vă întrebaţi care e faza de fapt. Cum se poate una ca asta... o firmă respectabilă ca Real să facâ aşa ceva. Strigător la cer, am putea spune. De-a dreptul oripilant. Nu mai ştii domnule în cine să ai încredere.
Cu toate astea, îmi pare rău să vă dezamăgesc... lucrurile stau puţin mai abstract de atât, aşa că domnilor Gâdea, Măruţă, Ionescu (şi care mai sunteţi voi curioşi şi avizi după raiting) puneţi-vă poftele în cuiul ăl cel de mai sus.
Ce se întâmplă de fapt aici e un caz de Advertising de coteţ... fâcut cu hârleţul... la coada vacii... de către ţaţa Leana de la pâine.

Să mă explic.

Mă duceam astăzi ca orice student silitor... la facultate.
Nu de alta, dar trebuie să dea cineva şi parţialul la franceză. Bun! Şi cum stăteam eu frumuşel aşezată pe locul meu confortabil din maxi taxi, ascultând Europa FM (cred!), pac vine reclama de la Real:
"Doar la Real găsiţi pulovere de bărbaţi (guristul face o pauză mare de vorbire - probabil scăpase rândul prompterului)... femei şi copii la senzaţionalul preţ de ...(pe cuvânt dacă mă interesează!)".
Îmi zic... Okay, something is wrong with this picture, seamănă mult prea mult cu un banc prost de prin anii 1990, când creşteam eu şi râdeam la deget.
Eu stau acum şi mă gândesc care o fi inteligentul ala de copyrighter de-a născocit o astfel de gogomănie. Sau, de la criză, în fişa postului doamnei de la cleaning acum scrie si "reclame-maker"?

Deja mă face să mă gândesc că există super promoţie la Real, în care domnii ăştia vând, pe raftul de sus pulovere de bărbaţi, pe cel din mijloc au cocoţate femei de toate dimensiunile, culorile şi alte standarde de genul... iar pe raftul de jos, pentru cei ce au probleme cu asistenţii sociali cei răutacioşi şi pretenţioşi: copii cu bucle blonde, ochi albaştrii şi fălcuţe înbujorate.

Hai, v-am lăsat! Mă duc până la Real... la shopping!

5 comentarii:

  1. bai ai un umor teribil

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Seamana cu reclama dintr-un magazin vechi de pantofi "Lucram pantofi la comanda din piele de dama" sau " Croitorie femei, barbati si copii"

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, exact la chestiile astea mă refeream. The spirit of the 90s lives forever.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit-o si eu! (reclama) Degeaba, dai banul (pentru publicitate), dar sa fie si calitate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca se strânge cureaua cam de peste tot... numai de la preţuri nu...

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!