sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Bine de ştiut!

De obicei nu fac asta, pentru că, de cele mai multe ori, nu am timp, dar în seara asta am decis să verific puţin schimburile de link făcute de-a lungul vremii.
Nu alea făcute de amorul artei, ci alea pur parteneriale.
Cum deja mă aşteptam, mai mult de jumătate din partenerii de afaceri scoseseră link-ul de la blogroll.
Etic sau nu ce au făcut, deja nu mai ţine de mine. Cum era normal, le-am răspuns cu aceaşi monedă, fără drept de apel.

Ţin să adaug că cele menţionate mai sus nu se referă la cei din lista " Pe ei îi citesc...", pentru că, acele bloguri sunt cele pe care am ales de bună voie să le pasez mai departe spre citire... cu recomandările de rigoare.

Rubrica în cauză, se numeşte " Am făcut schimb de link cu...". Ce vreau să se ştie e că nu intenţionez să şterg pe nimeni din această rubrică, de acum încolo, din voinţă proprie, decât la cerera proprietarului blogului sau din motivele mai sus menţionate (care sper să nu se mai repete, că e neplăcut pentru toată lumea - în special pentru cei lipsiţi de caracter).

Rubrica de schimburi de link rămâne deschisă, cu o menţiune însă: nu mai primesc bloguri sub page rank 2. Excepţiile le fac acele bloguri de-a dreptul extraordinare ca şi conţinut. Cel puţin din punctul meu de vedere. De ce? Pentru că toţi avem un alpha.

O altă chestie pe care aş vrea să o ştiţi e că nu am să accept comentarii care să conţină link-uri către orice. Poate să fie link către site-ul Vaticanului. Tot nu.

Bun. Gata. Atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!