joi, 25 august 2011

Pe drum

Aseară am auzit o poveste. O poveste spusă de un om pe care nu îl cunoșteam până să aud povestea. M-a făcut să visez. Nu numai pe mine. Și încă în ce hal. Am ajuns subit la concluzia că trebuie să-mi lipsească al naibii de multe (nu, nu material) ca să-mi doresc un ghiozdan în spate, ceva mărunțiș în buzunar și tiva prin lume...

Dacă m-ai fi întrebat acum câteva luni de-aș  fi dispusă să renunț la tot, aș fi ridicat din sprânceană și-aș fi articulat un NU categoric. Motive? Multe. 

Cu toate astea, acum sună al naibii de bine. Un drum, o motocicletă (pe care în visele mele cele mai îndrăznețe, reușesc să o și stăpânesc), un aparat foto upgradat (musai stabilizator de imagine și musai încă două obiective), un netbook cu baterie sănătoasă și ceva curaj. 

Și uite-așa, am contiuat să-l ascult pe tip. Mi-am pironit privirea fain-frumos pe un beculeț, beculețul s-a blurat mintenaș și-am intrat în altă lume (exact așa cum se întâmplă prin filme). Când am ajuns în lumea asta nouă, se auzea pe fundal Begrab Mein Herz de la Xmal Deutschland, iar vântul, ei știți voi... și vântul făcea chestii interesante în timp ce mie îmi stătea părul genial. 

Totuși, am să las visul ăsta pe seama celor cu brațe tatuate și puternice. Ale mele? Tatuate? check! Puternice? Pentru a face turul lumii pe bicicletă. Da.



12 comentarii:

  1. macar visele par reale

    ps. melodia geniala:)

    RăspundețiȘtergere
  2. monica,
    Visele mereu sunt reale. Realitatea nu :D

    Melodia? Dap! Indeed!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei bine,da...suna al naibii de bine! Si nu vorbesc de melodie acum. Sa-ti iei viata ca pe un rucsac in spate si sa pleci hai-hui...

    RăspundețiȘtergere
  4. lunapatrata,
    Sună, sună :D Cine știe... one day.

    RăspundețiȘtergere
  5. Torden,
    Corect :) Totuși, visul ăsta ți se potrivește mai cu seamă ție. La mine totul e imaginar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam aceeasi senzatie cu renuntatul la niste lucruri o incerc si eu :) As fi crezut ca nu se poate, dar acum aflu doar ca sunt mai dispusa sa incerc tot felul de lucruri noi :)

    Dc ai nevoie de insotitori pentru turul lumii pe bicicleta, as veni si eu :) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Alexandra,
    Nu știu cât se renunță la niște lucruri sau cât lucrurile alea au renunțat la noi.

    :D Clar! :) Facem un grupuleț restrâns, dar cool :) Hug!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce te opreste??? Visurile n.b. ni le indeplinim de obicei NOI! Curaj!

    RăspundețiȘtergere
  9. Alice,
    Să zicem că ăsta e un vis de rezervă :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce as pleca si eu chiar acum:) sa las absolut tot in urma:( dar trebuie si un curaj nebun si sa poti sa nu te mai gandesti la nimic, decat la tine..

    RăspundețiȘtergere
  11. Sounds like a very nice plan! What can I say? Good luck & good riddance when the time will come! ;)

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!