joi, 4 august 2011

On and on until it stopped

Acum ceva vreme mi-a fost dat să aud o poveste în mintea mea. În acele momente nu i-am dat prea multă importanță, considerând-o o poveste frumoasă, și-atât.

Acum, însă, povestea scurtă și fără noimă a Luizei are mai mult sens decât a avut vreodată.

Eu? Eu mă trezesc al naibii de târziu deși în fiecare seară îmi promit că de mâine voi începe să re-alerg pe faleză, să-mi re-tonific abdomenul și să încep să dau naibii măcar două parale pe sănătatea mea. Cumva niciodată nu am găsit imboldul necesar. Ori dacă l-am găsit, a ales de fiecare dată să se ascundă de mine abia după ce m-a ademenit bine.

Ea? Ei bine, ea, Luiza, se trezea în fiecare dimineață mai devreme cu două ore decât ora de trezire, bea cafeaua meticulos până la fix ora de terminare a cafelei, își făcea patul ordonat, la dungă, continuând cu o curățenie fugitivă prin toată casa. E ușor să faci curățenii fugitive atunci când în fiecare zi pui osul la treabă pe acolo. 

Partea preferată a Luizei obișnuia să fie cea în care se îngrijea de ea. Îi plăcea în mod deosebit să aibă grijă
 de tenul ei. Machiajul? Intact. Mereu. Rotunjirea rujului pe buze avea să încheie de fiecare dată cu un ciclu al perfecțiunii desfășurat în fiecare zi cu aceași precizie feminină. După toate astea, urma așteptarea din fiecare zi. O carte bună, de cele mai multe ori citită pe diagonală. Astazi va veni, își spunea mereu. Astăzi, sigur. Și pun pariu că îi va plăcea noul meu machiaj. Îmi va spune că sunt frumoasă și că nu-și poate închipui cum de și-a putut permite să întârzie atât. 

Povestea s-a repetat timp de câțiva ani buni, până ce, Luiza a fost găsită. Frumoasă, perfect machiată, zâmbind. Pesemne că venise.



16 comentarii:

  1. Pacat sa iti irosesti viata si frumusetea asteptand ....

    RăspundețiȘtergere
  2. alicee,
    Depinde și de cauză. :) Uneori promisiunea cum că: te voi aștepta mereu, e mult mai importantă decât orice.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici trebuie sa spun 2 cititate:
    1. O promisiune se respecta oriunde ai fi si orice ai face
    2. Viata e prea scurta ca sa ne-o irosim degeaba!

    Acum depinde de caracter, Luiza a ales sa urmeze primul citat, eu l-as urma pe al doilea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. alicee,
    Eu l-aș alege tot pe primul :) Cu toate astea, sunt de acord că decât să fii frumoasă și să nu se întâmple nimic, mai de grabă ești frumoasă, iar persoana AIA observă în timp util. Dar, aici e vorba DOAR de ceea ce îți e dat.

    RăspundețiȘtergere
  5. dragostea ucide totul in jurul nostru,draga Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Luiza e Luiza
    eu sunt eu
    tu esti tu

    si exact asa cum zici tu, cred ca e ceva acolo care daca e sa fie oricum va fi, indiferent ca uneori si gandurile le mai atragem...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cata exactitate, aproape robotizata :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim,
    Eu zic că mai de grabă lipsa ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Probabil ca asta e numai ce se vedea la suprafata- si Luiza traia intens.

    RăspundețiȘtergere
  10. Hapi,
    Luiza traia intens, fireste. Singura alternativa viabila ar fi fost ca respectiva persoana sa apara mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  11. Laura,
    Nope, tocmai ca e o dovada de speranta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim 2,
    Da, cam asa suntem toti... partial.

    RăspundețiȘtergere
  13. Monica,
    Da, da... atragem si ganduri... :) Ghinionul intervine atunci cand ai prea multe ganduri.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!