miercuri, 24 februarie 2010

Scotoceli 2

Iată episodul 2 din scotoceli! Ce mai caută lumea pe Guagăl de ajunge şi pe la mine...

zile onomastice pa yutub din siret -
Trăim într-o lume ciudată... şi mă sperie lucrul ăsta.
Ştii tu că era un banc, odată... Cică un şnur se uită în oglindă şi zice: mamă, ce şiret sunt...... nu că ar avea vreo legatură, dar nici zilele onomastice nu au legatură cu şireturile... aşa că: I rule, you dont.

maneaua lui nino si yana punem stop baietilo
Pun pariu că ştiu care e postarea care te-a adus cu search-ul ăsta la mine pe blog. Însă, hai să-ţi zic un secret, mie poastarea aia mi-a adus bani, ţie manelele îţi aduc doar incultură şi prost gust. Aşa că, I rule, you dont.

cum tratam puchini de la ochii copiilor
Peria de sârmă merge? Nu merge? Şpaclu? Merge? Nu merge? Plănge? Nasol.
Eu n-am puchini. I rule, you dont.

cand vine circul an bucuresti
De ce întrebi? Vrei să pleci cu el? Nu? Hai te rog...
Mie nu-mi place la circ. I rule, you dont.

ce a gatit mama lui stefan cel mare
Pe cuvant dacă ştiu, întreabă şi tu pe Tanti Jeni (o găseşti la mine în blogroll şi e tare comunicativă).
Cu toate astea, nu crezi că orice o fi gătit mama cea celebră a lui Ştefănel, s-a stricat, până acum? Cum ziceam... trăim într-o lume ciudată. A, da... I rule, you dont. Uitasem.

categorie sexuala
Uite un nehotărât. Hai la mama să te înveţe! O categorie sexuală e felul unui om, sau după caz, animal, de a face sex. El poate întreţine raporturi sexuale cu cei de sex opus cu el (ceea ce nu e un lucru rău...) sau cu cei de acelaşi sex cu el (ceea ce nu este un lucru rău!). Eu ştiu ce e aia categorie sexuală şi de care categorie sexuală sunt, deci... I rule, you dont.

comunic deci exist
Frumos motto, cred ca aparţine unei anumite Facultaţi de Ştiinte ale Comunicării, din Galaţi.
Cu toate astea, crede-mă pe cuvant că îţi trebuiesc mult mai multe aptitudini ca să exişti... în speţă să supravieţuieşti.
Eu comunic, dar şi exist. Şi ştiu şi a cui e motto-ul... şi mai cunosc şi omul care l-a inventat. Deeeeeci, I rule! You dont... Clar!

5 comentarii:

  1. Funny, astept si episodul 2 cu nerabdare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Me likes it! Me thinks u funny! Wanna be my friend? (Eh, vorbesc stalcit just 4 fun. Chiar, la cate tampenii se cauta acum pe Google, te prapadesti de ras.)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia: hugs!

    Alexandra: I'm already ur friend :)

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea si eu optiunea asta, daca se poate. Cum ii spune? Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!